2023-03-16, 01:09
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Läser man den här tråden så verkar det som att ungefär 80% av alla svenska kändisar knarkar eller har knarkat.
Tror det blir svårt att hitta en kändis som inte åtminstone provat. Jag vet massa svenska kändisar som ingen skulle misstänka är knarkisar, men som jag ändå sett dra i sig både det ena och det andra. Nu är detta ingen listtråd över kändisar man sett knarka, så jag ger fan i att outa. Men ja, bland folk med pengar flödar knarket, så är det.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-03-16 kl. 01:37.
Citera
2023-03-16, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trip
Camilla Henemark - Amfetamin
Håkan Hemlin - Amfetamin
That is funny
Citera
2023-03-16, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunderbow
Hehe...och själv rökte jag Kaya med Carl Bildt utanför Göta Källare våren 1989
Get out of here…det måste va en lögn…CB röker inte på…han är stiff ju!
Citera
2023-03-16, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chalice
Yes mon, backstage efter ett gig i Hälsingborg för ett antal år sedan. Han var ganska grinig innan han fick sig sina bloss. Hade inte rökt sen han kom till Sverige på morgonen.
Coolt👍🏾
Citera
2024-03-15, 13:54
Medlem
outoforders avatar
Om det hade varit druckit alkohol med den här tråden handlade om (menar inte skåla på krogen utan mer intimt) hade listan blivit väldigt lång.

Aldrig tagit droger med "kända" personer som alla känner till då jag sällan intar olaglig substanser även fast det händer. När jag var yngre dock så fanns det vissa som försökte köpa av mig för dem trodde jag becknade . Tråkigt nog var det Mikael Persbrandt och Ola Rapace och ingen som ni skulle bli glatt förvånad över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in