• 1
  • 2
2006-02-23, 12:22
Medlem
El_muchachos avatar
Skaffa ett ps2 häromdagen, med Tekken 5 och Crime Life New York. Är ute efter lite fler, men vill inte pynta 500 pix för något som visar sig vara något helt annat än vad som va tänkt. Så någon som kan rek. nåt bra spel?

Funderar på BLACK, samt San Andreas. Pan Visi Crime Life verkar kul oxå, nån som lirat det?

//Jc.
Citera
2006-02-23, 14:08
Medlem
Affelindos avatar
Metal Gear Solid 3: Snake Eater är ett mästerligt spel. Det är nog det roligaste spel jag har spelat på konsol sedan SNES-tiden. Det tog dock kanske 30-60 minuter innan man kommit in i spelet ordentligt så ge det en ärlig chans. Det är dessutom väldigt lätt att få tag på begagnat och du borde kunna hitta det för ca 200-250 kr.

Recensioner:
Gamespot
IGN
Gamespy
Citera
2006-02-23, 14:16
Medlem
vains avatar
Fahrenheit (299kr på GAME)
San Andreas (299kr på tv-spelsbörsen)
Final Fantasy X (249kr Platinum)

Jag är också jävligt snål när det gäller tv-spel
Citera
2006-02-23, 14:38
Medlem
Kuggarns avatar
GTA spelen är ju alltid bra. Lite svårt att ge rekommendationer eftersom jag inte vet vilken typ av spel du gillar samt om du annars spelar pc el. xbox etc. FIFA, PES och NHL är ju alltid bra om man gillar sportspel. ICO, Shadow of the colossus är fantastiska äventyrsspel... osv. Burnoutserien har mycket underhållande bilspel. bla bla bla.
Citera
2006-02-23, 14:40
Medlem
Affelindos avatar
Fahrenheit kostar faktiskt bara 199kr på Game i Solna Centrum just nu (sedan december). Har även sett det där för 159 kr i begagnat skick. Ett annorlunda äventyrsspel som mer känns som en interaktiv film. Intressant och väl värt att ägna åtskilliga timmar åt men det har inget återanvändningsvärde efter att man klarat det (och det gör man över en helg).
Citera
2006-02-23, 14:48
Medlem
Besk Bandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affelindo
... i begagnat skick. ...

Där har du ledorden om du inte har något emot att köpa lite använda grejor.

Köp via någon annonssite eller i närmsta butik.

Några av mina favoritspel:

Prince of Persia : The sands of time

God of war

Beyond good & evil
Citera
2006-02-23, 15:11
Bannlyst
God of war 199 SPÄNN PÅ WEBHALLEN, slog till igår!
Din tur att göra detsamma idag?
Citera
2006-02-23, 15:15
Medlem
Affelindos avatar
Vad är det som gör God of War så bra? Påminner det om några andra spel?
För 199kr så kanske man skulle ta att investera i detta.
Citera
2006-02-23, 15:47
Medlem
Roadrnrs avatar
gta som redan nämts
call of duty
gran turismo
wrc

Några roliga spel.
Citera
2006-02-23, 15:57
Medlem
God Of War är en hat/älska relation. Definitivt inte för alla. Jag tycker att det är tråkigt, förutom grafiken då.

Vill du ha bra grafik men annars mediokert och väldigt kort, då är BLACK för dig.

Vänta med Metal Gear Solid 3 då Substistence snart kommer ut.

Spel som jag skulle rekommendera annars är:

Om du gillar fightingspel, Virtua Fighter 4 : EVO
Om du gillar oldschool shmup, Gradius V

ginza, webhallen och discshop brukar ha bra deals.. Kolla runt.
Citera
2006-02-23, 16:06
Medlem
Megadeths avatar
ingen har fortfarande nämt mästerliga resident evil 4 så jag gör det då. själv sitter jag och väntar på outrun 2006 coast 2 coast. http://www.outrun2006.com/en/index.html hoppas det blir lika bra som det ser ut att vara. NOSTALGI!
Citera
2006-02-23, 16:46
Medlem
El_muchachos avatar
Stack till SIBA och skaffa San Andreas,Black samt Silent Hill 4. Bara impulsköp. Precis testat GTA, och verka helt och, ska sätta mig lite me Black nu, undrar hur det funkar & sikta med joystick .

Silent Hill får vänta till i natt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in