Skaffa ett ps2 häromdagen, med Tekken 5 och Crime Life New York. Är ute efter lite fler, men vill inte pynta 500 pix för något som visar sig vara något helt annat än vad som va tänkt. Så någon som kan rek. nåt bra spel?
Funderar på BLACK, samt San Andreas. Pan Visi Crime Life verkar kul oxå, nån som lirat det?
Metal Gear Solid 3: Snake Eater är ett mästerligt spel. Det är nog det roligaste spel jag har spelat på konsol sedan SNES-tiden. Det tog dock kanske 30-60 minuter innan man kommit in i spelet ordentligt så ge det en ärlig chans. Det är dessutom väldigt lätt att få tag på begagnat och du borde kunna hitta det för ca 200-250 kr.
GTA spelen är ju alltid bra. Lite svårt att ge rekommendationer eftersom jag inte vet vilken typ av spel du gillar samt om du annars spelar pc el. xbox etc. FIFA, PES och NHL är ju alltid bra om man gillar sportspel. ICO, Shadow of the colossus är fantastiska äventyrsspel... osv. Burnoutserien har mycket underhållande bilspel. bla bla bla.
Fahrenheit kostar faktiskt bara 199kr på Game i Solna Centrum just nu (sedan december). Har även sett det där för 159 kr i begagnat skick. Ett annorlunda äventyrsspel som mer känns som en interaktiv film. Intressant och väl värt att ägna åtskilliga timmar åt men det har inget återanvändningsvärde efter att man klarat det (och det gör man över en helg).
ingen har fortfarande nämt mästerliga resident evil 4 så jag gör det då. själv sitter jag och väntar på outrun 2006 coast 2 coast. http://www.outrun2006.com/en/index.html hoppas det blir lika bra som det ser ut att vara. NOSTALGI!
Stack till SIBA och skaffa San Andreas,Black samt Silent Hill 4. Bara impulsköp. Precis testat GTA, och verka helt och, ska sätta mig lite me Black nu, undrar hur det funkar & sikta med joystick .
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!