Citat:
Ursprungligen postat av
Mikibu
Hej Flashare,
Jag är 26 år idag, och sen jag var liten har alla mina sexuella drömmar involverat andra kvinnor. Det har varit drömmar om tjejer jag känner, ibland inte. Har aldrig haft en våt dröm om en kille.
När jag ska onanera så kollar jag alltid på lesbisk porr, och ja, jag blir kåt av det. Ibland när någon pratar om fitta så blir jag kåt bara av att höra ordet. Är detta vanligt för andra kvinnor?
Jag träffade en tjej för ett tag sen, tyvärr gick det åt helvete efter 2 månader. Men vi hade sex på första dejten kan jag säga. Det var en enorm attraktion mellan oss. Blev skitnervös av henne vilket jag aldrig blir när jag är med killar. Dock kan jag märka att många killar blir nervösa av mig.
Har alltid gillat mina tjejkompisar kanske lite väl mycket. Om jag får chansen så bangar jag aldrig på att få kyssa dem, hångla, sova med dem osv. Och ja, jag har slickat fitta och älskar det. Blir plaskblöt av vissa tjejer och skulle aldrig banga på ett ligg. Alla mina tjejkompisar har sett riktigt bra ut. Om man ser till mitt utseende så ser jag inte ut som en flata alls, men nästan alla tjejer jag träffar frågar mig om jag gillar tjejer?!?!?
Så, vad säger ni? Är jag lebb? 😭
Ja det är du eftersom du bara är attraherad av kvinnor.
Sen är det fördomar att lesbiska ser ut på ett visst sätt då alla människor ser olika ut.
Det är nog ditt sätt att vara som gör att folk frågar om du är lesbisk.