• 1
  • 2
2019-02-06, 16:42
Medlem
Mikibus avatar
Hej Flashare,

Jag är 26 år idag, och sen jag var liten har alla mina sexuella drömmar involverat andra kvinnor. Det har varit drömmar om tjejer jag känner, ibland inte. Har aldrig haft en våt dröm om en kille.

När jag ska onanera så kollar jag alltid på lesbisk porr, och ja, jag blir kåt av det. Ibland när någon pratar om fitta så blir jag kåt bara av att höra ordet. Är detta vanligt för andra kvinnor?

Jag träffade en tjej för ett tag sen, tyvärr gick det åt helvete efter 2 månader. Men vi hade sex på första dejten kan jag säga. Det var en enorm attraktion mellan oss. Blev skitnervös av henne vilket jag aldrig blir när jag är med killar. Dock kan jag märka att många killar blir nervösa av mig.
Har alltid gillat mina tjejkompisar kanske lite väl mycket. Om jag får chansen så bangar jag aldrig på att få kyssa dem, hångla, sova med dem osv. Och ja, jag har slickat fitta och älskar det. Blir plaskblöt av vissa tjejer och skulle aldrig banga på ett ligg. Alla mina tjejkompisar har sett riktigt bra ut. Om man ser till mitt utseende så ser jag inte ut som en flata alls, men nästan alla tjejer jag träffar frågar mig om jag gillar tjejer?!?!?

Så, vad säger ni? Är jag lebb? 😭
Citera
2019-02-06, 16:47
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Ja, det låter så på det du skriver.
Citera
2019-02-06, 16:49
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Hej Flashare,

Jag är 26 år idag, och sen jag var liten har alla mina sexuella drömmar involverat andra kvinnor. Det har varit drömmar om tjejer jag känner, ibland inte. Har aldrig haft en våt dröm om en kille.

När jag ska onanera så kollar jag alltid på lesbisk porr, och ja, jag blir kåt av det. Ibland när någon pratar om fitta så blir jag kåt bara av att höra ordet. Är detta vanligt för andra kvinnor?

Jag träffade en tjej för ett tag sen, tyvärr gick det åt helvete efter 2 månader. Men vi hade sex på första dejten kan jag säga. Det var en enorm attraktion mellan oss. Blev skitnervös av henne vilket jag aldrig blir när jag är med killar. Dock kan jag märka att många killar blir nervösa av mig.
Har alltid gillat mina tjejkompisar kanske lite väl mycket. Om jag får chansen så bangar jag aldrig på att få kyssa dem, hångla, sova med dem osv. Och ja, jag har slickat fitta och älskar det. Blir plaskblöt av vissa tjejer och skulle aldrig banga på ett ligg. Alla mina tjejkompisar har sett riktigt bra ut. Om man ser till mitt utseende så ser jag inte ut som en flata alls, men nästan alla tjejer jag träffar frågar mig om jag gillar tjejer?!?!?

Ja.

De frågar säkert för att de märker av dina kåt-blickar. Man behöver inte ha ett speciellt utseende som flata.
Citera
2019-02-06, 16:50
Medlem
AX64s avatar
Du är åtminstone bisexuell får man anta. Eller så går du bara igång på att experimentera och har inte kommit underfund med din faktiska läggning än. Hur som helst - vad spelar det för roll egentligen? Behöver du en stämpel? Du får väl ligga hur du vill.
Citera
2019-02-06, 16:51
Bannlyst
Du vet väl vad du tänder på? Jag är en man som tänder på kvinnor så jag "vet" att jag är heterosexuell. Tänker jag på en naken man eller en man i sexuella situationer så känner jag kväljningar.

Har du varit med båda delarna? En av mina f.d. mycket goda vänner var bög och vi diskuterade sexualitet ibland och jag pratade med honom hur man egentligen vet vad man är och vi försökte lista ut ifall jag var bisexuell. Han sa dock att jag inte är bisexuell om jag inte under några omständigheter blir upphetsad av män, så diskussionen dog där.

Du låter som en lebb, men du kanske är bi? Huvudsaken är att du vet om att det inte är fel att vara det ena eller andra. Det är även väldigt vanligt för kvinnor att tända på andra kvinnor eller iallafall kunna uppskatta andra kvinnor på ett sexuellt sätt. Det hör iallafall inte till vanligheterna att kvinnor får kväljningar av tanken på andra kvinnor så som män kan få av tanken på andra män.

Om kväljningar är för starkt ord så kan det bytas ut mot "Avsky" eller helt enkelt "Jag-Blir-Inte-Tänd". Då förstår ni förhoppningsvis vad jag menar. Jag menar inte kväljningar som att män på något sätt skulle vara äckliga (förutom det allmänt äckliga med män, typ våra varma, småsvettiga och håriga könsorgan, fy helvete. Hårigt arsle? Nej fy fan).
Citera
2019-02-06, 16:56
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Hej Flashare,

Ja det är du eftersom du bara är attraherad av kvinnor.

Sen är det fördomar att lesbiska ser ut på ett visst sätt då alla människor ser olika ut.

Det är nog ditt sätt att vara som gör att folk frågar om du är lesbisk.
Citera
2019-02-06, 16:57
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Hej Flashare,

Allt du berättar här tyder ju på att du är en riktig flata - så varför frågar du ens...?
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2019-02-06 kl. 17:02.
Citera
2019-02-06, 17:00
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Blir plaskblöt av vissa tjejer och skulle aldrig banga på ett ligg.

Kan du inte ta och berätta hur det skulle gå till?
Citera
2019-02-06, 17:03
Medlem
in-i-din-muns avatar
Citat:
vad säger ni? Är jag lebb? 😭
Varför tror du snarare att du INTE är det ? (dvs trollvarning)
Citera
2019-02-06, 17:33
Medlem
godhetsapostelns avatar
"Om man ser till mitt utseende så ser jag inte ut som en flata alls, men nästan alla tjejer jag träffar frågar mig om jag gillar tjejer?!?!?"
Det där är väl en motsägelse?
Citera
2019-02-06, 18:14
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Du är åtminstone bisexuell får man anta. Eller så går du bara igång på att experimentera och har inte kommit underfund med din faktiska läggning än. Hur som helst - vad spelar det för roll egentligen? Behöver du en stämpel? Du får väl ligga hur du vill.
^^this
Kloka ord, vad spelar det för roll hur andra (eller du själv) klassificerar dig, njut av kärlek och sex där du hittar den.
Love is all around!
Citera
2019-02-06, 23:06
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Ligger du med både män och kvinnor är du bisexuell.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in