2020-01-14, 12:22
Medlem
Som väntat. Rom nästa för judas. Björklund sålde ut alliansen och eget parti - L reser sig aldrig - för egen personlig vinning.
Men lika illa är det ju med potatisnäsan. "Visst Jan får du en ambassadörspost bara du ser till att jag kan bli Statsminister".

Det här är korruption i svensk form. Nästan den värsta av alla världen över, just för att den på ruttet svenskt vis även av de inblandade inte alls är korruption!
Senast redigerad av Lantarbetaren 2020-01-14 kl. 12:24.
Citera
2020-01-14, 12:49
Medlem
Jan Björklund utvisas från landet.
Citera
2020-01-14, 17:29
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Som väntat. Rom nästa för judas. Björklund sålde ut alliansen och eget parti - L reser sig aldrig - för egen personlig vinning.
Men lika illa är det ju med potatisnäsan. "Visst Jan får du en ambassadörspost bara du ser till att jag kan bli Statsminister".

Det här är korruption i svensk form. Nästan den värsta av alla världen över, just för att den på ruttet svenskt vis även av de inblandade inte alls är korruption!

Det var väl skönt för honom att komma bort från Sverige nu när bomberna t.o.m. smäller på Östermalm, grattis Björklund!
Citera
2020-01-15, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Så bra. Idioten har gjort sitt bästa för att rasera skolan.

Skönt att han hamnar utanför rampljuset. Få politiker gör mig så förbannad som JB. En inbilsk skitsnackare av guds nåde.

Har man haft barn i skolan de senaste åren vet man vilken pajas han är. Flumskolan som han skällde på är en dröm jämfört med dagens flum.

Helt rätt att avgå.

Sen är ju L ett totalt vrak, som i åratal gett guldpassningar till SD, tillsammans med övriga.

Jag fattar att han vill byta land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in