Citat:
Ursprungligen postat av
DWP
Har nu haft tid att läsa igenom de utbegärda dokumenten från Energimyndigheten, avseende deras stöd till SWATAB. Hittade så pass mycket tråkigt att jag inte kunde låta det gå förbi. Tog mig därför tid att sätta ihop en JO-anmälan mot Energimyndigheten, som jag just formaliserade. Här kommer hela anmälan med bilagor att ladda ner för den som vill. Törs lova att det är MYCKET intressant läsning för den som orkar gå igenom det! Blir också spännande att höra JO's dom vad det lider...
https://wepo.se:5431/sharing/uF3aixO55
Snyggt gjort, av författaren.
Kan du kanske säga något om de delar som är maskerade i det nedladdningsbara dokumentet?
På det stora hela så är det ganska märkligt hur sådana här saker kan vinna gillande, det rör ju sig om saker som jag tror att alla egentligen vet. Man kan inte blanda vatten och olja. Det vet ett mellanstadiebarn. Gissingsvis går det hem just därför, just för att man tar i så in i helvete när man ljuger ihop sin historia. Första impulsen som säger att det måste vara heltokigt, övergår till slutsatsen att det sålunda måste vara skitsmart eftersom man själv trodde det var heltokigt.