Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-02-08, 17:49
  #25
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbuseMe
detta låter säkert jättekonstigt, men är intresserad av att hitta en hallick.

alltså en man som hittar köpare och tar en del av det jag tjänar, står för kläder etc, och som jag bor hos, inte mer än så.
så alltså inget som att jag är intvingad i det och det är trafficking, mer för att hitta mer kunder, snabbare

har googlat lite men hittade såklart ingenting. har ni några idéer vart man kan hitta sånt folk, eller är det kört?



Om du hittar en sådan person så kommer han att göra med dig just det som du kallar dig...
Citera
2019-02-09, 10:22
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbuseMe
tack för info. kollade runt lite själv, verkar svårt för transhoror att komma in i inudstrin :/

Dom är väldigt många här i Thailand... Transhororna alltså...
Citera
2019-05-11, 13:08
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion


Om du hittar en sådan person så kommer han att göra med dig just det som du kallar dig...

det tvivlar jag inte på.

Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Dom är väldigt många här i Thailand... Transhororna alltså...

sant, men vill inte flytta till Thailand. vill bo kvar i sverige.

förstår ärligt talat inte att det är så svårt att hitta någon. gratis tillgång till en knulldocka, makt om man gillar det, och en del av pengarna jag tjänar. antar att det är risken om att bli busted som spökar.
__________________
Senast redigerad av AbuseMe 2019-05-11 kl. 13:12.
Citera
2019-05-11, 13:22
  #28
Medlem
Rxds avatar
Hallickar i Sverige är rätt ovanligt. Speciellt bland såna som inte är trafficking-offer. Man kan tjäna mer pengar och undvika onödigt lidande genom att bara arbeta själv, utan någon hallicks inblandelse.

Rent spontant känner jag dock att du antagligen har psykiskaproblem och ett självskadebeteende som du vill leva ut genom att sälja och förnedra dig. Dömmer inte dig och är för att legalisera sexköp, så det handlar inte om det.

Kan såklart ha fel, men undrar ändå. Hur mår du egentligen?
__________________
Senast redigerad av Rxd 2019-05-11 kl. 13:25.
Citera
2019-05-11, 17:11
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rxd
Hallickar i Sverige är rätt ovanligt. Speciellt bland såna som inte är trafficking-offer. Man kan tjäna mer pengar och undvika onödigt lidande genom att bara arbeta själv, utan någon hallicks inblandelse.

Rent spontant känner jag dock att du antagligen har psykiskaproblem och ett självskadebeteende som du vill leva ut genom att sälja och förnedra dig. Dömmer inte dig och är för att legalisera sexköp, så det handlar inte om det.

Kan såklart ha fel, men undrar ändå. Hur mår du egentligen?
jo jag märker det. för mig hade det dock varit en form av säkerhet, behöver inte handskas så mycket med att försöka göra reklam och att hela tiden vara tillgänglig för att prata för att få kunder.
traficking är såklart hemskt, jag gör detta på egen vilja.

vet inte om jag har psykiska problem eller inte har något med detta att göra men uppskattar omtanken.
jag gillar att bli förnedrad ja. jag njuter, och tjänar pengar. ganska bra deal för mig.
Citera
2019-05-13, 10:16
  #30
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbuseMe
det tvivlar jag inte på.



sant, men vill inte flytta till Thailand. vill bo kvar i sverige.

förstår ärligt talat inte att det är så svårt att hitta någon. gratis tillgång till en knulldocka, makt om man gillar det, och en del av pengarna jag tjänar. antar att det är risken om att bli busted som spökar.

De kanske tror att du inte är seriös eller upplever dig som så extremt udda att de inte tycker att det är värt det. Observera att det bara är hypoteser. Det behöver inte alls vara så.
Citera
2019-05-24, 19:29
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
De kanske tror att du inte är seriös eller upplever dig som så extremt udda att de inte tycker att det är värt det. Observera att det bara är hypoteser. Det behöver inte alls vara så.

Den risken finns helt klart, men oseriös vet jag inte om jag håller med om.
Citera
2019-05-25, 10:39
  #32
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbuseMe
Den risken finns helt klart, men oseriös vet jag inte om jag håller med om.

Jag tycker inte att du verkar oseriös, men det kan finnas de som gör det.
Citera
2019-05-25, 16:36
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Jag tycker inte att du verkar oseriös, men det kan finnas de som gör det.
Ah, förstår. Ja, det kan vara svårt att få det att låta bra via text.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback