Citat:
Ursprungligen postat av
LekandePyromanen
Blomman för dagen är alltså en halucogen?
https://sv.wikipedia.org/wiki/LSA
Citat:
LSA, d-lysergsyraamid, d-lysergamide även La-111 , ämne besläktat med LSD. LSA är ett ämne som återfinns i bland annat blomman för dagen, (morning glory) och "Hawaiian baby woodrose".
Vill tillägga att morning glory även kallas för heavenly blue.
Vet inte riktigt om själva blomman är hallucinogen men fröna är det. Vet tyvärr inte om svenska frön som man köper i plant butiker är det. Troligen är det sprayade med kräk medel eller annat för att ungdomar inte ska köpa sånt och droga sig. Men man kan alltid pröva.
Aktiva frön finns i svenska internet butiker. Utländska shoppar har det med. Billigt som fan men inte kul drog.
Lagligt i sverige (FB) LSA/Ergine lagligt?
Det som är nackdelen med de här är att ruset liknar hur ska jag säga det? Clown tripp. Ingen mening med trippen bara sjuka saker. Man får ont i magen av de här därför tror jag att folk rekommenderar att man extraherar LSA ur fröna eller blomman.
Finns en anledning varför LSA inte är så populärt. Tycker att LSA är lite som spice liknar weed men ändå inte.
Trippade en gång på Hawaiian baby woodrose frön visst funkade det men ingenting jag trippar på igen. Fick inte en sne tripp men fick inte ut nåt från trippen. Fick ont i magen och kände hur bajset tillverkades i magen under trippen fy fan. Såg clowner och massa konstiga starka saker.
Tycker att trippen skiljer från en redig svamp tripp.
Lycka till med clown trippen