• 1
  • 2
2019-01-31, 14:38
Medlem
Nattiskatts avatar
Han verkar inte vara så trovärdig tyvärr. Att han berättar om sina känslor för dig när han är full samt frågar om du är sugen på honom vid ett sånt tillfälle är enligt mig ett varningstecken. Man ska aldrig ta sånt när man är berusad då det är väldigt lätt att man säger saker man inte menar eftersom alkoholen påverkar tankesättet. Han verkar faktiskt bara gilla dig när han är full låter det som. Sedan ska du inte vara så säker på att han dissar andra tjejer, det kanske bara är att han lyckas dölja det.
Citera
2019-01-31, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Han verkar inte vara så trovärdig tyvärr. Att han berättar om sina känslor för dig när han är full samt frågar om du är sugen på honom vid ett sånt tillfälle är enligt mig ett varningstecken. Man ska aldrig ta sånt när man är berusad då det är väldigt lätt att man säger saker man inte menar eftersom alkoholen påverkar tankesättet. Han verkar faktiskt bara gilla dig när han är full låter det som. Sedan ska du inte vara så säker på att han dissar andra tjejer, det kanske bara är att han lyckas dölja det.
Håller inte med för fem öre. In vino veritas, det är snarare så att man på fyllan säger det man känner men inte vågar yttra i nyktert tillstånd. Att det i efterhand är bekvämt att skylla på fyllan är en annan sak.
Citera
2019-01-31, 18:26
Medlem
Finns väl ingen snubbe som snackar i telefon med en tjej i flera timmar om han inte är intresserad?
Tjejer är allmänt tråkiga att prata med o hade det inte varit för tuttarna o det där hålet så hade man inte pratat med dem.

Dessutom har han frågat om TS är intresserad men han fick ett nej.
Klart han inte säger att han är intresserad då.

Vad är det att fundera över? Vill TS ha honom så agera, annars så strunta i det.
Citera
2019-02-01, 03:11
Medlem
75190255508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IEndLives
Håller inte med för fem öre. In vino veritas, det är snarare så att man på fyllan säger det man känner men inte vågar yttra i nyktert tillstånd. Att det i efterhand är bekvämt att skylla på fyllan är en annan sak.

Håller med. Vissa människor blir riktiga sanningssägare på fyllan. Sagt upp vänskapen med personer på grund av det. Nu var det ingen direkt djup vänskap, men de visade hur mycket de värderade mig och det visade sig att jag i princip endast sågs som deras chaufför när de skulle ut.
Citera
2019-02-01, 05:44
Medlem
PappasNyaKilles avatar
För att sammanfatta: båda vill knulla, men TS är osäker på om han vill ha något mer?
Varför inte träffas för ett ONS och se vad som händer senare? Ta det ett steg i taget så att säga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in