Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-30, 18:59
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llilly
Ägaren skrev för 20 min sedan att det finns inga belägg för att hunden är stulen. Senast han sågs promenerade han ensam på vårlöksgatan. Så lägg ner det finns igen utpressning eller stöld att diskutera.
Dina 3 enda inlägg, sedan 2005, och i detta ämne? du är inblandad din sharmuta
Citera
2019-01-30, 19:18
  #14
Medlem
Jag yttrar mig när jag vet vad jag pratar om. Stör det dig?
Citera
2019-01-31, 02:33
  #15
Medlem
JackBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llilly
Hunden är bortsprungen och ägaren erbjuder 35 000 i hittelön. Finns ingen anledning till utpressning bara lämna tillbaka hunden och säga att man hittat den. Om det nu är så att någon har hunden vilket är ett stort om, den sågs nämligen springa runt lös igår.
Om man inte har en hund så kan man försöka lura ägarna på 35 000 kronor. Det är vad jag tror att det handlar om.
Citera
2019-01-31, 09:39
  #16
Medlem
Hon publicerade först klippet på utpressningen i en hundgrupp på Facebook som snabbt togs bort av admin.
Därefter skrev lamotte om det och ägaren själv kommenterade att de handlade om hennes hund.

Handlar inte om något annat än någon som såg efterlysningen o skaffa ett kontantkort o såg en bra blåsning.

Hunden springer fortfarande ute.
Citera
2019-01-31, 11:03
  #17
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dovhjort
Hon publicerade först klippet på utpressningen i en hundgrupp på Facebook som snabbt togs bort av admin.
Därefter skrev lamotte om det och ägaren själv kommenterade att de handlade om hennes hund.

Handlar inte om något annat än någon som såg efterlysningen o skaffa ett kontantkort o såg en bra blåsning.

Hunden springer fortfarande ute.

Det är konstigt att den inte omhändertagets av någon hundägare. Sådana valpiga hundar brukar gärna söka sig till andra hundar då de vill leka. Det finns ju rätt många som går promenader med sina hundar i de trakterna.

Risken är dock att den söker sig till leråkersmotet och omgivningarna där då det finns mycket kaniner att jaga. Det är mycket motorvägstrafik så det är risk att bli påkörd.
Citera
2019-01-31, 20:26
  #18
Medlem
gaylordfuckers avatar
Bronson är försvunnen – nu pressas Maria på pengar:

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...gar-1.12864021


__________________
Senast redigerad av gaylordfucker 2019-01-31 kl. 20:28.
Citera
2019-02-02, 15:41
  #19
Medlem
Bronson är hittad 🤗
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback