Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-01-29, 16:08
  #1
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Denna kommer dyka upp inom en snar framtid. Eller ja. Har redan dykt upp i Kina till exempel. 100 gånger mer potent än morfin och med de klassiska opiategenskaperna.

Citat:
Metonitazene is analgesic drug first reported in 1957[1] which has been shown to have approximately 100 times the potency of morphine[2], but if used orally it has been shown to have approximately 10 times the potency of morphine

Citat:
Its effects are similar to other opioids like fentanyl and heroin, including analgesia, euphoria, sleepiness[3]. Adverse effects include respiratory depression that can potentially be fatal and vomiting. Because of high dependency potential and dangerous adverse effects it has never been introduced in pharmacotherapy.

Citat:
2-[2-(4-methoxybenzyl)-5-nitro-1H-benzimidazol-1-yl]-N,N-diethylethanamine

Snygg är den också(!):
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Meto...tonitazene.png

Vad tror ni om denna? Kommer den slå igenom i Sverige likt fentanylerna, och även den här - skörda sina offer?

Edit: Ett passande smeknamn kan ju vara Metozen?
__________________
Senast redigerad av WitnessTheFitness 2019-01-29 kl. 16:27.
Citera
2019-02-11, 22:19
  #2
Medlem
sepekastrulls avatar
Låter onekligen skrämmande. Den lär väl fimpa folk precis som fentanyl-analogerna gör. Hoppas inte den slår igenom i Sverige, lär få en hel del dödsfall om den gör det.
Citera
2019-02-13, 00:54
  #3
Medlem
HentaiMannens avatar
Spännande. Om potensen stämmer så är nog 0,5mg piller rätt lagom. Så länge man är försiktig då så borde det vara lugnt.

Ge hit, Saknar lagliga opis som faktiskt funkar.
Citera
2019-02-16, 19:48
  #4
Medlem
Lät ju som en soft opiod. Intressant.
Citera
2019-04-22, 12:37
  #5
Medlem
Jag har tagit/tar etinotazen och jag vet att tråden handlar om metinotazen men de är inom samma grupp iaf.

Etinatozen är skönare än det bästa heroin jag kommit över. Samma sak med fentanyl och alla dess analoger. Jag tyckte acetyl/butyr/acryl fentanylerna var sköna men i jämförelse med etinotazen är det som att jämföra sobril mot flubromazolam.
Citera
2019-04-23, 01:44
  #6
Avstängd
LauraPalmerIsAlives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supadope
Jag har tagit/tar etinotazen och jag vet att tråden handlar om metinotazen men de är inom samma grupp iaf.

Etinatozen är skönare än det bästa heroin jag kommit över. Samma sak med fentanyl och alla dess analoger. Jag tyckte acetyl/butyr/acryl fentanylerna var sköna men i jämförelse med etinotazen är det som att jämföra sobril mot flubromazolam.

Hade brukat denna om jag var tvungen att välja. Tycker dock inte att fentanyl var särskilt kul.
Citera
2019-04-24, 01:03
  #7
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Verkar intressant hade nog testat om jag fick tag på det. Och att den ska vara 100 gånger mer potent än morfin låter ju bra, men så klart farligt om man är oansvarig.
Citera
2019-04-24, 08:22
  #8
Medlem
Yohomies avatar
Lär ju vara fruktansvärt beroendeframkallande denna hualigen
__________________
Senast redigerad av Yohomie 2019-04-24 kl. 08:57.
Citera
2019-04-24, 16:10
  #9
Medlem
hnsman1s avatar
Den lär ju inte komma inrikes förmodligen :/ tråkigt men sant, hade varit underbart med en hyfsat laglig potent opioid nu!
Citera
2019-04-24, 17:46
  #10
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
Den lär ju inte komma inrikes förmodligen :/ tråkigt men sant, hade varit underbart med en hyfsat laglig potent opioid nu!

Det finns ju inget som hindrar dig från att klicka hem den från Kina för en tiondel av vad den skulle kostat inrikes hur som helst.
Citera
2019-04-24, 19:01
  #11
Medlem
hnsman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Det finns ju inget som hindrar dig från att klicka hem den från Kina för en tiondel av vad den skulle kostat inrikes hur som helst.
Jo, det är ju faktiskt sant
Citera
2019-05-04, 16:40
  #12
Medlem
Har ett gram etinotazen väntandes när jag åker hem på permiss och det ska vara snarlikt ts ämne i potens, 1mg typ bruks dos:-) Någon som prövat odesmetyltramadol i ren form? Fanns ju i krypton förr som den ingrediens som var mest aktiv o som folk älskade..Tänkte mest om någon prövat o iv:a den och i vilken dos?
__________________
Senast redigerad av papavier 2019-05-04 kl. 16:43.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback