2019-01-29, 10:36
Medlem
Jag tänder på Bimbofiering, alltså tjejer som ser ut så mycket som en bimbo som möjligt. Helst med alla attribut som silikon, förstorade läppar etc. Jag hittar inte så mycket på detta (info, forum, porr etc) så undrar om det finns fler namn på detta?

Sen har jag en dröm om att träffa en tjej som jag transformerar till en bimbo. Lär upp att bli riktigt pantad, ser till att hon får silikonbröst och andra modifikationer som jag vill att en bimbo ska ha. Namn jag hittat på detta är bimbo transformation men inte heller där finns så mycket.
Fler som går i samma tankar?
Citera
2019-01-29, 11:01
Medlem
note-its avatar
Låter som en bögig fetisch om du frågar mig.
Citera
2019-01-29, 11:32
Medlem
Känns som om detta ligger ganska nära "Doll" Fetisch. Ända skillnaden som jag ser det är att du vill implementera dessa dock egenskaper på en människa. Kanske "Dollification" kan ge dig lite mer svar på google.
Citera
2019-01-29, 11:32
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callesthlm86
Jag tänder på Bimbofiering, alltså tjejer som ser ut så mycket som en bimbo som möjligt. Helst med alla attribut som silikon, förstorade läppar etc. Jag hittar inte så mycket på detta (info, forum, porr etc) så undrar om det finns fler namn på detta?

Sen har jag en dröm om att träffa en tjej som jag transformerar till en bimbo. Lär upp att bli riktigt pantad, ser till att hon får silikonbröst och andra modifikationer som jag vill att en bimbo ska ha. Namn jag hittat på detta är bimbo transformation men inte heller där finns så mycket.
Fler som går i samma tankar?

Det är väl mer en allmän åsikt hos män om hur kvinnor ska vara, så det finns väl inget namn på det. 99% av alla än vill ju ha en sån bimbo.
Citera
2019-01-29, 11:53
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grollaren
Det är väl mer en allmän åsikt hos män om hur kvinnor ska vara, så det finns väl inget namn på det. 99% av alla än vill ju ha en sån bimbo.

Fast nääää! 99% vill knulla en riktig bimbo men de flesta vill ju absolut inte vara ihop med en sån. Jag skulle fan skämmas, både inför mig själv och inför andra, över att gå omkring med nått blonderat anknäbb-beläte med gummituttar, lösfransar och extensions.
Citera
2019-01-29, 11:59
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Fast nääää! 99% vill knulla en riktig bimbo men de flesta vill ju absolut inte vara ihop med en sån. Jag skulle fan skämmas, både inför mig själv och inför andra, över att gå omkring med nått blonderat anknäbb-beläte med gummituttar, lösfransar och extensions.
Jag skulle inte ens vilja knulla en sådan plastdocka - tror inte att 99% blir kåta på vidriga bimbos...
Citera
2019-01-29, 12:02
Medlem
butofcourses avatar
Citat:

Är det så alltså? Ts tar ju upp allt jag vill att en kvinna INTE ska ha. Jag tror knappast 99% av alla män vill ha en sådan kvinna.
Citera
2019-01-29, 12:34
Medlem
Grollarens avatar
Vad glad jag blir
Min tro på mäns intelligens kanske blir återställd nu
Dock förklarar inte det varför anktrutar och silikonbröst får så mycket uppmärksamhet på dejtingsidor.
Men jag kanske kan ha kvar tron på att det finns riktiga män kvar därute
Citera
2019-01-29, 14:06
Bannlyst
Jag tror att "bimbo hypnosis" är genren du söker, TS.

https://melmagazine.com/en-us/story/the-bimbo-fetish-is-alive-and-well

Från artikeln, inklusive tips om relevant Instakonto:
Citat:
"Regardless of the starting point, the end result of the transformation always seems to be the furthest extreme of hypersexual femininity.

Instagram user BimboficationNow identifies as a sort of “bimbofication coach” and occasional sugar daddy. The appeal of bimbos for him is “the act of a certain woman enhancing themselves to try and be sexier, the level of over-sexification — the obsession with looking good.”

Att du är ett undantag bland karlar glädjer mig oerhört. Men du förtjänar väl att bli salig enligt egen fason som alla andra... så är du öppen för att skaffa dig en mtf-transsexuell? Hett tips om du vill förverkliga detta IRL. (Män som vill vara kvinnor är ofta heltända på bimbofiering enligt mina interwebz-erfarenheter medan de flesta kvinnor lär känna avsmak.) Kolla in den närliggande termen sissy hypnosis så förstår du vad jag menar.
Senast redigerad av uniktanvandarnamn 2019-01-29 kl. 14:09. Anledning: Felsyftning.
Citera
2019-01-29, 15:07
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Vad glad jag blir
Min tro på mäns intelligens kanske blir återställd nu
Dock förklarar inte det varför anktrutar och silikonbröst får så mycket uppmärksamhet på dejtingsidor.
Men jag kanske kan ha kvar tron på att det finns riktiga män kvar därute

Det finns folk som tänder på allt möjligt, men det är nog rätt ovanligt att någon tänder på "bimbo-stilen".

Att tjejer lägger upp sådana bilder beror nog antingen på att de själva tycker det är snyggt, eller att de tror att killar tycker det. På samma vis som de killar som tror att tjejer tänder på någon med en kuk på en halvmeter eller någon fullständigt extrem bodybuilder. Visst, någon enstaka tjej tänder nog på det, men det är få. Resten delar bilderna med polarna och skrattar åt det. På samma vis som killar gör med bilder på extrema bimbos.
Citera
2019-01-29, 18:25
Medlem
GeMigMers avatar
Inte flickvänsmaterial annars trevligt.
Citera
2019-02-05, 16:05
Medlem
Har exakt samma fetish, jag har haft en sån tjej som flickvän och det var riktigt nice.
Hon vart aldrig så extrem som jag ville med brösten(sillisar men inte stora nog )

Har även haft några mindre seriösa relationer med liknande brudar.

Finns då ingen återvändo för min del, vanliga tjejer intreserar mig 0 rent sexuellt

Kolla in theperfectboobs.net för massa filmer och bilder på detta Finns även mycket på instagram.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in