Jag hör till dem som uppskattar naturlig skönhet mer än ett påklistrat utseende, så jag har ej denna fetish. Dock så är det närapå svårare att hitta naturliga skönheter och tjejer som ser bra ut utan smink än bimbos i dagens sverige haha..
jag hör till den sjuka delen som vill hittaa män för att "förvandla" mig till en bimbo.
tror många biologiskt födda tjejer, och transtjejer som giillar bimbofication gillar även degradation.
[quote=AbuseMe|66752056]jag hör till den sjuka delen som vill hittaa män för att "förvandla" mig till en bimbo.
tror många biologiskt födda tjejer, och transtjejer som giillar bimbofication gillar även degradation.[/QUOTE
Det finns många tjejer som gillar det där. Tyvärr är det inte så många som vill bli så extrem som jag vill ha de
Alltså de som numera kanske kallas bimbo är ju inte samma bimbo som fanns på 90-talet.
Numera, fortfarande mer ellee mindre konstgjorda så är de ju betydligt mer estetiskt balanserade (nåja) än för typ 20-25 år sedan. Tänk instagram-modell.
jag hör till den sjuka delen som vill hittaa män för att "förvandla" mig till en bimbo.
tror många biologiskt födda tjejer, och transtjejer som giillar bimbofication gillar även degradation.
Har inte du en kuk - är du en shemale då eller...?