Citat:
Ursprungligen postat av
tindraninni
Skulle hon försöka att återuppleva 2019 är jag mest orolig över att om det blir en flopp,och hon får ett rejält bakslag Som i sin tur kan ge henne ytterligare svår depression anorexia och att ticsen återkommer. Tror att det är bra att hon tar in det i beräkningen. Med tanke på hennes tidigare hälsa tycker jag hon ska ta sig en ordentlig funderare innan hon åker
Jag har tryckt på att det är väldigt viktigt att hon mår bättre och att hon näringsmässigt blir betydligt bättre!
Hon klarade visserligen av jättekampanjen 2019, men hon levde mest på bönor på båten, som hon åt en efter en, har hon berättat. Ja, hon sa att hon gjorde så för att timmarna var så långtråkiga på båten, men jag är inte säker på att det var hela sanningen. I boken Scener ur hjärtat berättas det hur hon åt gnoccis just en efter en!
Det är vanligare att man misslyckas än att man lyckas inom politiken och detta måste man vara beredd på. Givetvis kan man bli mycket ledsen om man anstränger sig hårt, men resultatet blir magert. Om Greta gör en större kampanj så är det väldigt viktigt att hon är tillräckligt förberedd innan både mentalt och fysiskt.