Mytomanen och lögnfabriken Giant Squid har själv rapporterat vid ett flertal tillfällen om prisen, utmärkelserna och ceremonierna Greta utförde med några indianer i Nordamerika.
(FB) Greta Thunberg (klimataktivist)
Trots att mytomanen och lögnfrabriken Giant Squid själv rapporterat om detta vid ett flertal tillfällen försöker Giant Squid nu alltså förneka att detta någonsin ägt rum.
Det är exakt samma halsband som syns på ABC-länken. Du är återigen avslöjad i den här tråden med att vara en lögnfabrik och mytoman.
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Den officiella svenska shamanen Greta Warrior Woman, fortsätter att vara närvarande kring urbefolkningen, idag söndag ska hon besöka pine Ridge indian resverat, där hon bla, ska möta Tokata Iron Eye som hon träffat tidigare.
Hon kommer vara där även på Tisdag.
Hon är i gott sällskap.
Hennes status växer bland urbefolkningarna, kul att se. Också kul var att se på twitter FFF strejken i Lima Peru och hur de önskar att Greta kunde hälsa på dom också. Jag tycker Greta borde förlänga vistelsen i Syd och Nord amerika och fortsätta skapa band med dessa ursprungsfolk. Den kontakten kommer visa sig vara av mycket stor vikt tror jag.
Climate activist Greta Thunberg to visit Pine Ridge Indian Reservation
Hon kommer vara där även på Tisdag.
Hon är i gott sällskap.
Hennes status växer bland urbefolkningarna, kul att se. Också kul var att se på twitter FFF strejken i Lima Peru och hur de önskar att Greta kunde hälsa på dom också. Jag tycker Greta borde förlänga vistelsen i Syd och Nord amerika och fortsätta skapa band med dessa ursprungsfolk. Den kontakten kommer visa sig vara av mycket stor vikt tror jag.
Climate activist Greta Thunberg to visit Pine Ridge Indian Reservation
Citat:
Kan vara nåt på spåren angående det plädliknande föremålet Greta var invirad i när hon var vid Standing Rock.
Oglala Sioux Stamhövdingen Julian Bear Runner välkommnade Greta till Red Cloud indian skolan där hon fick en Lakotatraditionell "skirt" kjol, klänning?
Kan det ha varit det som var pläden? Jag är inte säker, det kan röra sig om två skilda gåvor.
Jag säger det igen, gymnasium i sverige kan vänta, det kan ta lång tid igen innan Greta kommer ta sig över atlanten en andra gång, stanna där istället ett år extra.
Oglala Sioux Stamhövdingen Julian Bear Runner välkommnade Greta till Red Cloud indian skolan där hon fick en Lakotatraditionell "skirt" kjol, klänning?
Kan det ha varit det som var pläden? Jag är inte säker, det kan röra sig om två skilda gåvor.
Jag säger det igen, gymnasium i sverige kan vänta, det kan ta lång tid igen innan Greta kommer ta sig över atlanten en andra gång, stanna där istället ett år extra.
Citat:
Bland Standing Rock Siox indianerna går Greta under namnet Maphiyata echiyatan hin win,“woman who came from the heavens”. Alltså, kvinnan icke barnet, indianerna kallade Greta en gammal själ i en ung kropp.
Trots att mytomanen och lögnfrabriken Giant Squid själv rapporterat om detta vid ett flertal tillfällen försöker Giant Squid nu alltså förneka att detta någonsin ägt rum.
Citat:
Sorry to piss on you´re parade men det är inte samma halsband som på bilden ifrån North Dakota.. Det är bara och kolla mönstret.
Det kan vara hennes bil, vad vet jag.men det är inte samma halsband.
Det kan vara hennes bil, vad vet jag.men det är inte samma halsband.
Det är exakt samma halsband som syns på ABC-länken. Du är återigen avslöjad i den här tråden med att vara en lögnfabrik och mytoman.