Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-31, 00:29
  #30745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Vem är det egentligen som sköter hennes konton i sociala medier? Står hon verkligen bakom allt snack som strukturell rasism och orättvisor?
Enligt Greta™ är det hon själv som skriver allt. Om du tror på det så får du gärna kontakta mig. Jag har fina strandtomter till salu i Florida. Nära till natur med spännande djurliv. Bra pris för dig kompis.
2020-05-31, 00:50
  #30746
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Enligt Greta™ är det hon själv som skriver allt. Om du tror på det så får du gärna kontakta mig. Jag har fina strandtomter till salu i Florida. Nära till natur med spännande djurliv. Bra pris för dig kompis.
Det är klart att det är Greta som skriver allt. Det finns ju inget som hon inte är bäst på.
Och om du tror på det, så har jag bro i London till salu.
2020-05-31, 02:57
  #30747
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Vem är det egentligen som sköter hennes konton i sociala medier? Står hon verkligen bakom allt snack som strukturell rasism och orättvisor?


En indier sköter Facebook sidan.

(FB) Greta Thunberg (klimataktivist)
2020-05-31, 05:54
  #30748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
En indier sköter Facebook sidan.

(FB) Greta Thunberg (klimataktivist)


Hoppsan. Helt missat!
2020-05-31, 11:48
  #30749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Hoppsan. Helt missat!
http://hotpot.se/politik/avslojande-...ociala-medier/
2020-05-31, 16:22
  #30750
Medlem
CyberIngmars avatar
Jag tror att Gretas storhetstid är över. Frågan är om hon blev inbjuden av CNN eller om teamet bakom Greta betalade för en plats. Intresset i msm och Youtube efter Gretas framträdande var svalt mot för vad det var i höstas. 2019 var hon en superstar, en ny messias. Covid19 byte fokus och prioriteringar.
2020-06-01, 13:26
  #30751
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Jag tror att Gretas storhetstid är över. Frågan är om hon blev inbjuden av CNN eller om teamet bakom Greta betalade för en plats. Intresset i msm och Youtube efter Gretas framträdande var svalt mot för vad det var i höstas. 2019 var hon en superstar, en ny messias. Covid19 byte fokus och prioriteringar.

Greta är faktiskt rätt sexig med utsläppt hår Synd att hon troligen inte gillar män eller sex öht.
2020-06-01, 14:46
  #30752
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Greta är faktiskt rätt sexig med utsläppt hår Synd att hon troligen inte gillar män eller sex öht.

Hon gillar bara makt och uppmärksamhet!

Tveksamt om hon ens har rullat bäret någon gång. Ingen har säkert heller fått lägga en hand på de där små toppiga brösten.

Det finns bara CO2 i Gretas huvud.

Lite märkligt med tanke på att Svante och Malena känns rätt dirty minst sagt..
2020-06-01, 15:59
  #30753
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Greta är faktiskt rätt sexig med utsläppt hår Synd att hon troligen inte gillar män eller sex öht.
Jag vill inte uttala mig om Greta är sexig eller inte förrän hon blivit könsmogen
2020-06-02, 18:58
  #30754
Medlem
Jaha, vad ska Greta plugga till hösten, nu när sabbatsåret är över?
2020-06-02, 19:53
  #30755
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Jaha, vad ska Greta plugga till hösten, nu när sabbatsåret är över?
Plugga? Hon är ju expert på allt, så frågan är väl vad hon skall undervisa i.
2020-06-02, 20:53
  #30756
Medlem
Isolerade Greta sig själv något? Den riktiga skylten fann sin väg tillbaka till henne den 1 maj, och jag undrar om det beror på att de som sköter hela kalaset också har hand om skylten, och att Greta inte hann hämta hem den innan paniken satte in.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback