Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2019-01-31, 21:05
  #61
Medlem
Annapandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
Fick reda tidigare idag vilket kön det blir och det blev en flicka till, kan ni tänka er. Tre på raken. Tror jag dör nu... Kvinnan min skratta extra mycket för hon vilel ju oså ha en pojke men blev en flicka istället

Man är ju ändå lycklig eller vi är lyckliga. Hon har övertalat mig att skaffa det här barnet som blir vår sista sen får vi skydda oss. Ska ta lika mycket ansvar som tidigare.

men rätt sjukt att man får tre flickor på raken. Är det vanligt ? För har ju hört vissa får raka motsatsen.
Den 24/1 skriver du att du fått reda på av frugan att hon är gravid..Hon har alltså plussat nyligen? Nu några dagar senare så vet ni att det är en flicka hon väntar? Jo men visst Man behöver inte vara raketforskare för att förstå att man inte kan ta reda på könet så tidigt.
Eller så har hon dolt graviditeten så länge för dig?
Nä, du är ett troll!
Citera
2019-02-03, 18:35
  #62
Medlem
Sluta tänka sjuka tankar om att döda barnet, kontakta en präst eller psykolog.
Citera
2019-02-03, 19:29
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
Fick reda tidigare idag vilket kön det blir och det blev en flicka till, kan ni tänka er. Tre på raken. Tror jag dör nu... Kvinnan min skratta extra mycket för hon vilel ju oså ha en pojke men blev en flicka istället

Man är ju ändå lycklig eller vi är lyckliga. Hon har övertalat mig att skaffa det här barnet som blir vår sista sen får vi skydda oss. Ska ta lika mycket ansvar som tidigare.

men rätt sjukt att man får tre flickor på raken. Är det vanligt ? För har ju hört vissa får raka motsatsen.

Tja, det kan vara bra för framtida generationer. Eftersom vi bara tagit imot en arme med unga skäggbarn i flykting strömmen. I sverige är flickor minst lika mycket värda som pojkar. Faktiskt så irriterar jag mej på självgoda små pojkar, som är små kopior av sina pappor, där flickorna ofta blir förtryckta och påtvingas hijab från förskoleåldern och pojkarna kallar svenska tjejer för horor och får vad de pekar på. Flickor är fina och känsliga, inga psykopatiska små gangstrar. Man kan få en kram även när de är äldre, de kan prata på ett klokt sätt, de går bättre för flickor i skolan generellt. Grattis.
__________________
Senast redigerad av smithfromus 2019-02-03 kl. 19:43.
Citera
2019-02-03, 20:10
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annapanda
Den 24/1 skriver du att du fått reda på av frugan att hon är gravid..Hon har alltså plussat nyligen? Nu några dagar senare så vet ni att det är en flicka hon väntar? Jo men visst Man behöver inte vara raketforskare för att förstå att man inte kan ta reda på könet så tidigt.
Eller så har hon dolt graviditeten så länge för dig?
Nä, du är ett troll!

Ja du verkar ha rätt. I en annan tråd var TS minsann så smal och snygg efter sin graviditet och alla andra feta kossor var lata chipsinkastare.
TS borde för övrigt ha närvarat mer på svenskalektionerna. Skriver som en sfi noob.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback