Citat:
Ursprungligen postat av
LawNumberSix
Tråden överöstes (jämfört emot andra mördare) med försvar av Samuel och hat emot Karin.
Enligt dessa personer så hade ju Karin varit förjävlig mot Samuel.
Så in i den milda grad att nästintill morden på pojkarna var förståeligt.
Min fråga då är:
- Hur kan vi då inte fått reda på en massa saker som hon gjort mot honom, det borde ju rimligtvis finnas en uppsjö utav olika händelser isf?
Just det. Hur kan vi INTE ha fått reda på vad hon har gjort?
Jag har varit med här sedan 2010 och brukar följa mordtrådar även om jag inte skriver i alla.
Den här tråden är helt sjuk med försvarandet av Samuel och hatet emot Karin.
Någon som påstår sig känna båda skriver...
"Som jag tidigare också påpekat, det finns ingen förlåtelse för det SR gjort. Och självklart är det inte KAs FEL att det slutade så där. Jag säger bara att det hänt saker under vägen som gjort att hon är en bidragande faktor till att han var så totalt trasig. Och då menar jag inte ”att hon lämnat” eller ”träffat en afghan” eller vad det nu berättas om.
Hon vet nog tyvärr säkert också med sig att hon gick för långt i vissa saker som skedde i direkt anslutning till morden. Därmed inte sagt att det är hennes fel. Dock är detta en av anledningarna till att jag helst inte kommenterar."
Snacka om att lägga skulden på Karin och sen vara så sjuk i huvudet att man påstår att man inte gör det. Det kan väl knappast bli tydligare var skulden hamnar än i det jag har lagt in ovan.
Men vi får inte veta av någon vad Karin har gjort till skillnad från andra trådar om mord.
Här får vi bara halvkväden visa hela tiden och ett helt sjukt försvar av en barnamördare.
Det är så man vill kräkas för barnamord går inte att försvara oavsett om mamman har varit ett hår av hin. Var hon nu ett hår av hin så borde ju Samuel ha varit bara glad för att bli fri från henne men han visar sån svartsjuka i sin live, så glad är han inte.
Så vad har Karin gjort som ingen vill uttala sig om?
Vad Samuel har gjort det har vi fått veta från flera, han var kontrollerande, svartsjuk, otrogen, otrevlig ibland mm.
Har Karin reagerat på hans otrohet tex så har hon all rätt i världen att vara förbannad över sveket.
Men ingen talar om vad hon har gjort. Helt sjukt