Jag gör det, tycker att det känns skönt att nikotinbegäret dämpas stunden innan man hinner somna.
Sover förjävla gött med snus, dock låter jag helst bli då jag tidigare vaknat med 1dl snusslem i käften som man tåkade svälja. En halv prilla längtbak på tungan som man råkade andas in/svälja.
Nja försöker att undvika det så mycket som möjligt men visst det händer!
Tycker att det förstör tjusningen med morgonsnusen vilket är den viktigaste snusen under dagen!
Har somnat i soffan med snus inne några gånger, försöker undvika det nu.
Man lyckas ju alltid ligga och dregla så det rinner ut och färgar soffa/kudde/filt...
Ja det har man väl gjort på fyllan en del gånger. Det värsta är att jag fan inte kan hålla snusen inne när jag sover så man vaknar av att lakandet är helt jävla brunt och man tror man skitit på sig, inte mysigt direkt.
Nja försöker att undvika det så mycket som möjligt men visst det händer!
Tycker att det förstör tjusningen med morgonsnusen vilket är den viktigaste snusen under dagen!
Håller med... hände att jag gjorde förut för att ligga och snusa lite innan man somnade.. men det sabbar morgonsnusen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!