Jag gr det, tycker att det knns sknt att nikotinbegret dmpas stunden innan man hinner somna.
Sover frjvla gtt med snus, dock lter jag helst bli d jag tidigare vaknat med 1dl snusslem i kften som man tkade svlja. En halv prilla lngtbak p tungan som man rkade andas in/svlja.
Nja frsker att undvika det s mycket som mjligt men visst det hnder!
Tycker att det frstr tjusningen med morgonsnusen vilket r den viktigaste snusen under dagen!
Har somnat i soffan med snus inne ngra gnger, frsker undvika det nu.
Man lyckas ju alltid ligga och dregla s det rinner ut och frgar soffa/kudde/filt...
Ja det har man vl gjort p fyllan en del gnger. Det vrsta r att jag fan inte kan hlla snusen inne nr jag sover s man vaknar av att lakandet r helt jvla brunt och man tror man skitit p sig, inte mysigt direkt.
Nja frsker att undvika det s mycket som mjligt men visst det hnder!
Tycker att det frstr tjusningen med morgonsnusen vilket r den viktigaste snusen under dagen!
Hller med... hnde att jag gjorde frut fr att ligga och snusa lite innan man somnade.. men det sabbar morgonsnusen
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!