2019-01-23, 01:12
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltedCaramel
Stämmer. Hittills dömd för Begågna brott - Snatteri, Stöld, Rattfylleri, Bedrägeri, samt våld mot tjänsteman.

Hon stal tramadol från gamlingar när hon jobbade inom hemtjänsten. Barnen har i alla fall tidigare varit omhändertagna.
Tragiskt. Hon verkar ha försökt ordna upp sitt liv flera gånger.

Hennes pojkvän född 93.

Uppväxt i Partille. LHS:are redan på 90-talet. Gissar att någon har en ganska obekväm avtändning på hotell Gripen i detta nu.
Senast redigerad av 0.999... 2019-01-23 kl. 01:15.
Citera
2019-01-23, 01:14
Medlem
Witkos avatar
Mycket som måste gått fel i hennes liv senaste åren om hon knarkat ner sig och börjat dejta en brottsling.

Någon som vet vilka år hennes Lexbase träffar är ifrån?

Här är hennes pojkväns Facebook:
https://www.facebook.com/b*lel.graba.3

*= i
Citera
2019-01-23, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baccardii
för att 99% av invandrar kvinnor knarkar inte, tyvärr. Det är största sannolikhet att mgm är en svensk kvinna och blondin. Ta inte åt dig kompis är ju svenne banan själv och vi svennar är inte guds bästa barn

Svensk kvinna? Hon har ju en slaviskt efternamn, Har även en bror som heter Petrovic i efternamn.
Citera
2019-01-23, 01:24
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Man gör som man vill men att lämna ett litet barn utan uppsikt hade jag aldrig gjort om det så ens vore för en minut. Majoriteten av kritik mot mamman har väl knappast varit för att det är kallt ute utan snarare att hon haft bristande uppsikt.

I dessa tider när overaller skall på, det äldre barnet ska säga hej då till sina kompisar och så vidare så rör det sig om en bra stund innan man är tillbaka hos det sovande barnet igen. Jag förstår att man inte vill väcka barnet, men ett barn vaknar inte av att man rullar in barnvagnen på dagiset (vilket det bör finnas möjlighet till). Nu fanns det ju uppenbarligen en risk med att placera barnet utanför dagiset, vilket troligtvis beror på att barnvagnen syntes från vägen utanför dagiset och då borde aldrig barnet ha lämnats där ute.

Jag är övertygad om att 99% av alla femåringar hade kunnat hitta till en lekplats som ligger en kilometer från ens hem, borde man låta dem gå dit ensamma för det ändå? Folk tummar ofta på säkerheten och bara för att det är extremt osannolikt att någonting sånt här händer så kan det fortfarande hända. Ansvaret ligger enbart på föräldern att ha koll på sitt barn. Så ja, man kan lämna sitt barn sovandes i en vagn men då får det vara så att man kan se barnet från ett fönster (och håller koll hela tiden).

Väldigt bra inlägg. Lagen om alltings jävlighet kan slå till när man minst anar det. Alltifrån människor till djur kan drabba ett obevakat barn i barnvagn. Alltid uppsyn!
Citera
2019-01-23, 01:28
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymaalko
Hon är en blandras. Ej renrasig.
Blandras?
Du menar att hon dömer hundtävlingar som bäste junior men med ett något felstavat namn?
https://www.sdhk.net/resultat/22-resultat-2018

Notera att det finns en WT-tatuering på benet.
Jag är dock lite tveksam till att det är hon när jag jämför FB-bilderna
Citera
2019-01-23, 01:29
Medlem
Gissar på psykos.
Citera
2019-01-23, 01:30
Medlem
vidrikfittanens avatar
Hur vet ni att det är MILF:en som kidnappat ungen? Verkar osannolikt.
Citera
2019-01-23, 01:33
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Tänker på fallet med Bobby. Han anmäldes försvunnen och sedan var det styvpappan och mamman som haft ihjäl ungen..

Det stod att hon lämnat barnvagnen utanför i 10-20 min i någon artikel, och troligen är det mer om det nu stämmer att barnet inkl barnvagnen blivit stulet. Otroligt ansvarslöst!!

Men i första hand tänker jag att ungen blivit ”stulen” pga asylskäl.

EDIT;

Såg nu att ungen återfunnits

Såhär i efterhand förstås helt fel teori, men en lite "kul" anekdot är att det här barnet hittades vid samma köpcentrum som Bobbys föräldrar först påstod att Bobby försvunnit vid.
Citera
2019-01-23, 01:38
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Ni som tycker det är ok att lämna barnet obevakat i 5-25 minuter, skulle ni lämnat 1 miljon kronor obevakat så länge, på precis samma ställe? Alla har läst om vad som kan hända när man ej är uppmärksam, varför fortsätter slika ting att ske?
Citera
2019-01-23, 01:45
Medlem
GNOMDSs avatar
Knarkare som är höga har ingen normal logik.Knarkare har sin egen förvirrade impulsiva logik.GM verkar även ha varit alkis.Hon tog en barnvagn.Hon tyckte väl att det passade bra att ta en promenad med vagnen.I drogberusningen existerar inget mitt eller ditt.
Citera
2019-01-23, 02:07
Medlem
pointzeros avatar
MGM mamma är barnmorska också.

Den här kvinnan måste ha fått en galen psykos utlöst av droger och något som har med barn/mamma att göra eller så skulle hon göra ett jobb åt något nätverk som gick "fel" för att hon är en pundare. Jag tror (och hoppas) snarare på en psykos.

Fy fan vilket helvete bebisens familj måste ha gått genom.
Citera
2019-01-23, 02:49
Medlem
jimmyeditss avatar
Röd hy, stirriga ögon, onormala pupiller, WT...

Gissar på psykos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in