2019-01-19, 15:20
Medlem
GiantBunnyRabbits avatar
Skulle gärna höra vad ni har för erfarenheter av Cartiers klassiska armband från Love-serien. Det klassiska som man tar av med hjälp av en skruvmejsel och den nya tunnare modellen som är lite lättare att ta av själv. Det jag undrar är om de lätt går upp av sig själv (skulle vara väldigt tråkigt att tappa ett så dyrt och fint smycke)? Piper de ofta i säkerhetskontrollen på flygplatser? Någon som har klassikern eller den nya modellen? Hit me
Citera
2019-01-20, 17:29
Medlem
Timedealers avatar
Min bättre halva har den tunna varianten och hon har aldrig nämnt att hon är orolig för spännet.
Citera
2019-01-21, 10:09
Medlem
GiantBunnyRabbits avatar
Schysst. Tack för ditt svar!
Citera
2025-06-24, 23:30
Älskar allt från Cartier. 🤭💕 Tycker inte att love-armbandet sitter så löst att det åker av. Har aldrig haft med mig mitt utomlands dock så kan inte svara på om det piper i säkerhetskontrollen på flygplatsen.
Citera
2025-07-02, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronjaee
Älskar allt från Cartier. 🤭💕 Tycker inte att love-armbandet sitter så löst att det åker av. Har aldrig haft med mig mitt utomlands dock så kan inte svara på om det piper i säkerhetskontrollen på flygplatsen.
Ja det är ju lätt att känna igen och alla vet att det är dyrt så det förstår jag. Passar ju bra till LV/Hermés väskan också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in