2019-01-22, 22:03
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Polisen tittar väl överallt på och i ett fordon vid misstankar om brott eller dylikt. Var inte damen som hyrde skåpbilen anmäld försvunnen?
Jo, det är klart. Om hon var anmäld försvunnen, polisen upptäckte att hon hyrt en bil och hittar den, då tittar den i den. Jag vet inte om det var polisen som hittade bilen, någon?
Citera
2019-01-22, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jo, det är klart. Om hon var anmäld försvunnen, polisen upptäckte att hon hyrt en bil och hittar den, då tittar den i den. Jag vet inte om det var polisen som hittade bilen, någon?

Dem ville inte kommentera det i senaste intervjun
Citera
2019-01-22, 22:17
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Har också uppfattningen om att de låg där bak.

Samma här. Finns bilder där polisen har ställt upp bakdörrarna, samt står och plåtar in i skåpet med Polisbil parkerad snett bakom för att det inte ska bli någon insyn i skåpet. Samtidigt har de öppnat vänster framdörr på bilen och där ser det synbart tom ut. Tror nog därför vi kan utgå från att de påträffats inuti skåpet.

Jag kan tycka att polisen borde ut med mera information, men i väntan på det tror jag inte vi kommer så mycket längre. Det flest undrar tror jag är om det var någon form av utvidgat självmord, eller om det är någon utomstående som dödat dem.
Citera
2019-01-22, 22:17
Medlem
DoyDoyys avatar
Är otroligt stolt över svensk polis. Känner att dem blivit bättre med tiden och faktiskt får de resurser dem behöver. Mer behövs givetvis, men hoppas polisen i Göteborg kan känna en klapp på axeln efter allt detta.

Bra jobbat, nu krävs bara mer stadig uppbackning till Polisen. Det är inte fält arbetarna som är problemet och aldrig varit, utan ledningen. Tummen upp!
Citera
2019-01-22, 22:20
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissKatt
Är detta BO

https://mitti.se/nyheter/bostad/garna-ett-bageri-men-inte-en-bar/
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Det sägs så. Båda två.

Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Nej, det är fel JN......finns rätt länk i tråden till Facebook.
Så du tror fortfarande att det är den namne 47-åriga fembarnsmamman JN i Landskrona som är rätt BO här i Stockholm?
Jag har inte tillräcklig info för att säga att du har fel eftersom det knappast finns några kända fakta överhuvudtaget i ärendet, men personligen tror jag mer på JN med barnet TN ifrån Stockholm.
Den JN som var (eller är) mamma till barnet TN och mantalsskriven nära Kärrtorp är i a f den som de flesta uppgifter och spekulationer i tråden tycks ha kommit att handla om.
Citera
2019-01-22, 22:25
Medlem
Synd att GW inte pratade om detta ikväll. Hade nästan väntat mig en liten analys. Men alla väntar nog på resultat från de tekniska undersökningarna och obduktion innan de uttalar sig.
Citera
2019-01-22, 22:38
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Synd att GW inte pratade om detta ikväll. Hade nästan väntat mig en liten analys. Men alla väntar nog på resultat från de tekniska undersökningarna och obduktion innan de uttalar sig.

Skulle obduktionen bli klar imorgon?
Citera
2019-01-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Skulle obduktionen bli klar imorgon?

Nä vet inget om när men polisen som uttalade sig sa att de förmodligen skulle obduceras idag. Kan ju bli imorgon också. Vet inte hur lång tid det kan ta, vet någon?
Citera
2019-01-22, 22:39
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Nej, personen behöver inte veta någonting alls. Jag vet inte vilken sida det var eller vad användaren hette, men man kan kanske utgå från att personen kommenterade teorierna som det främst pratades om sidorna innan.

Familjetragedi syftar väl hursomhelst på mord inom familjen, inte en tragisk olycka i alla fall.
Det är det här inlägget som åsyftas!
Användaren är registrerad 2011 och har enbart skrivit detta inlägg. I nu skrivande stund har "Lollo1" inte varit inloggad sedan meddelandet skrevs igår kl 21.47.
Om någon är intresserad av i vilket sammanhang inlägget skrevs, sä är det bara att klicka på "Ämnesraden" inuti min postade länk så kommer du till inläggets placering i tråden.
Citera
2019-01-22, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Det är det här inlägget som åsyftas!
Användaren är registrerad 2011 och har enbart skrivit detta inlägg. I nu skrivande stund har "Lollo1" inte varit inloggad sedan meddelandet skrevs igår kl 21.47.
Om någon är intresserad av i vilket sammanhang inlägget skrevs, sä är det bara att klicka på "Ämnesraden" inuti min postade länk så kommer du till inläggets placering i tråden.

Det låter som att du tror att Lollo har mer info(?). kanske dags för lollo eller övriga poliser inne i forumet att släppa lite mer info...
Citera
2019-01-22, 22:49
Medlem
Och den personen som ville ha kontakt på PM, skriv igen. Du kunde inte ta emot/skicka pm men vill veta vad du ville säga
Citera
2019-01-22, 23:01
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanhetaemil
Samma namn på både mamma och barn. Säker på att det är fel i tidningen?

Citat:
Ursprungligen postat av MissKatt
Fast artikeln är ju sedan 2014....så hon kan ju ändrats.
Och hur stor sannolikhet är det att det bor 2 personer med samma namn i just detta området ?

Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Så du tror fortfarande att det är den namne 47-åriga fembarnsmamman JN i Landskrona som är rätt BO här i Stockholm?
Jag har inte tillräcklig info för att säga att du har fel eftersom det knappast finns några kända fakta överhuvudtaget i ärendet, men personligen tror jag mer på JN med barnet TN ifrån Stockholm.
Den JN som var (eller är) mamma till barnet TN och mantalsskriven nära Kärrtorp är i a f den som de flesta uppgifter och spekulationer i tråden tycks ha kommit att handla om.

Nej, jag tror inte "fortfarande" på att 5-barnsmamman från Landskrona är BO. Men jag tvivlar en del på att artikeln är rätt BO, som då i fotot i artikeln skulle vara en 42 år.....hårstil och kläder påminner mig mer om en 25-åring......samt att bostadsrätten området inköptes år 2015, var det väl. Men visst kan de ha bott i området innan också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in