2019-02-09, 12:57
Medlem
Utifrån vad person som varit på begravningen skrivit på Facebook är det uppenbart att mamman tog sitt och dotterns liv. Tänker ej länka då person ifråga uttryckligen skrivit att hen inte vill att hens inlägg ska spridas på Flashback. Men hoppas misstänkliggörande av pappan nu kan sluta. Han är inte på något sätt inblandade i sin sambos eller dotters död.
Citera
2019-02-09, 13:02
Medlem
GoldenKiwks avatar
Det jag ser är en head up display, därav "glasögonen"
Citera
2019-02-09, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel
Utifrån vad person som varit på begravningen skrivit på Facebook är det uppenbart att mamman tog sitt och dotterns liv. Tänker ej länka då person ifråga uttryckligen skrivit att hen inte vill att hens inlägg ska spridas på Flashback. Men hoppas misstänkliggörande av pappan nu kan sluta. Han är inte på något sätt inblandade i sin sambos eller dotters död.

Jag är ganska säker på att vi redan vet att det är mamman som tagit livet av sig och dottern. Det är redan klargjort. Dessutom så vet ingen hur de dog, men man kan spekulera om teorin att mamman ville gå bort på ett mer... fridfullt sätt.
Citera
2019-02-09, 14:42
Medlem
Cameleonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlas
Ska se om detta funkar. Se länk!
https://imgur.com/VuATHIt
Ser ut som ett sovande barn.
Citera
2019-02-09, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel
Det låter troligt och då har vi tre fall på kort tid där föräldrar tagit livet av sig själva och sina barn. Bjärred , Sala och detta. Tycker att det börjar bli dags att diskutera svensk psykvård på allvar för just nu fungerar ingenting.
Citera
2019-02-09, 15:20
Medlem
Förstår inte hur ni ens kan urskilja något i inne i bilen.
Citera
2019-02-09, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleont
Ser ut som ett sovande barn.

Ser jag nu samma som du, sovande barn - virad i beige ell. grå filt?
Citera
2019-02-09, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anragninnas
Tycker mig se ett kvinnoansikte med glasögon

Ansikte/kropp. vuxen stl, med glasögon och öppen mun lutande precis mot mittennackstödet! Det ser jag.
Citera
2019-02-09, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Ser jag nu samma som du, sovande barn - virad i beige ell. grå filt?

Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Ansikte/kropp. vuxen stl, med glasögon och öppen mun lutande precis mot mittennackstödet! Det ser jag.
Hur ska du ha det?
Citera
2019-02-09, 15:57
Medlem
Cameleonts avatar
Ett barn som lutar åt vänster med mörk mössa..
Citera
2019-02-09, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person.Persson
Hur ska du ha det?

...som "pareidoli" 🤔 nä.. men det sista ser mer "tydligt" som? Menar otydligt 😀
Senast redigerad av cactaceae 2019-02-09 kl. 16:02. Anledning: Felstavning
Citera
2019-02-09, 16:18
Medlem
Läskig bild. Anar en kvinna med mössa och glasögon, tycker ena ögat ser öppet ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in