2019-01-16, 08:01
Medlem
YP4XQs avatar
Oavsett tro är den viktig. Finner man sin tro om det är så på skalbaggar eller en Gud så kan det vara bra för själen. Men att börja starta tråda, vill ha ryggdunk, vill diskutera sin tro - nej då är det något annat själviskt tomrum som måste fyllas. Annars hade du bara varit nöjd med ditt val och inte försöka proppsa mot andra.
2019-01-16, 08:04
Medlem
Varför är nästan alla muslimska länder shitholeländer, nåt bra svar på detta, är det folket eller jorden som gör landet.
2019-01-16, 08:07
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leonardoitrakten
När jag läste de första sidorna, även i den svenska översättningen förstod jag att det inte var en bok skriven av en människa, utan av Gud.

Jag antar att ni har flera frågor, så ställ på! Och må även ni hitta till islam och bli en del av vår ummah. Amin!

Tror du att Koranen är den perfekta boken skriven av den perfekta Guden när den hävdar att jorden är platt?

Hur ser du på det faktum att Allah verkar tro att judarna ser till Ezrah som "Guds son" och ber till honom och ser Ezrah som en Gud? Är inte det något som Allah borde läst utantill innan Allah skrev den perfekta boken?
2019-01-16, 08:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Är du inte ett troll utan äkta muslim så visar du här hur din nya religion fungerar.
En kristen person skulle aldrig uttrycka sig så där om andra människor.
Islam är djävulen personifierad.

Hahahah skitni hur jag uttrycker mig för det flesta se vad jag säger.

Ska vi sen snacka om alla kristna horungar som förstör världen? Katolska pedofilpräster till Donald Trump - dem kristna har bidragit med några av världens värsta människor.

Men dem skulle aldrig uttrycka sig så hör?
2019-01-16, 08:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tegin
Hur många har du legat med. Du kan väl enligt islam ha 4 fruar, eller.

Det är inte min person som skall diskuteras utan värderingarna och idéerna.

4 fruar kom från krigstiden då många män dog i Krig och många kvinnor behövde beskydd och försörjning, inte som ni smygrasister vill Få det till kvinnoförtryck
2019-01-16, 08:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Svensk i fem generationer? Du skriver som en person som inte har svenska som modersmål.

Jag anser dej var ...

Vilket pekoral, intelligens för värdegrundadebeslut?

Islam är verkligen en garant för att skapa ett skit samhälle. Ju mer dogmatiskt, ju sämre.

Jag skriver bättre än du som använder dej, för det första.

För det andra skrev jag inte jag anser dig var, utan jag anser dig vara, vilket är helt rätt grammatiskt.

Sen kommer du med ett påstående om att Islam är skit utan motivering så du är svår att diskutera med.
Din kognitiva nivå är som ett barns.

Precisa om de flesta i ditt åsiktsgäng iofs
2019-01-16, 08:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av butofcourse
Du resonerar som en pundare som kör anabola, är det verkligen ok enligt din tro?

Nej men ingen är perfekt och vi alla försöker bättra oss.

Eller nja dem hantverkarna som precis vaknade ovh svarade tusen svar här kl 0600 försöker iofs inte förbättra sin kunskap eller förståelse utan sitter mest och försöker hitta folk som kan dunka deras rygg medan dem anonymt snackar skit om invandrare. Jävligt patetiskt och mest troligtvis ett tecken på missnöje med sitt egna lågbetalda lågstatusjobb.

Man måste hitta någon som är mindre värd ån en själv - andra kulturer man inte förstår är ju då ett enkelt mål när man själv inte fått knulla en enda snygg Brunei sitt liv
2019-01-16, 08:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Oavsett tro är den viktig. Finner man sin tro om det är så på skalbaggar eller en Gud så kan det vara bra för själen. Men att börja starta tråda, vill ha ryggdunk, vill diskutera sin tro - nej då är det något annat själviskt tomrum som måste fyllas. Annars hade du bara varit nöjd med ditt val och inte försöka proppsa mot andra.

Eftersom Flashback är fullt av outbildade människor som blint hatar en religion dem inte förstår är det ju logiskt att man Bill pröva föra dialog med dessa trasiga människor, lönlöst, mennlogiskt
2019-01-16, 08:31
Medlem
Är det pågrund av din rädsla för döden du försöker finna tröst i islam? Och därav låter dig manipuleras?

Mitt svar åt dig är JA, vad är ditt svar?
2019-01-16, 08:31
Medlem
Islam genomsyrar de länder som har denna tro som statstro. Det finns ingen av dessa länder som klarar sig själva och är självförsörjande utan förlitar sig till väst att klara sig. Helt oavsett om landet heter Iran Irak, Syrien eller Turkiet osv. Hjälpen ser olika ut för varje land men den är en förutsättning för varje land. För deras religion förlamar och fördummar. Turkiet var under lång tid på g. Genom Ataturk som separerade religionen från staten fick han igång ett modernt samhälle. Det är nu på tillbakagång i snabb takt. Saudi lever på västerländsk know how och olja. Religionen totalförlamar. Iran var fram till 70talet modernt. Sedan kom mullorna tillbaka och fattigdomen. Samtliga länder i regionen lider och lider pga religionen rubbade idéer. Tror ni muslimer att det är någon annans fel än er egen eller har det en annan förklaring till deras misslyckande att försörja sin egen befolkning i trygghet?

Är Islam till nytta eller bara en tröst för inkompetent styre? Och i så fall till vilken nytta?
2019-01-16, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Det stämmer inte, och om du hade haft ett gnutta intelligens hade du her kapacitet att förstå andra människor synsätt.

Tyvärr är Du så inavlad att det enda du klarar av att ta till dig är kunskap som redan bekräftar din världsbild
Du kommer aldrig utvecklas

Sluta tramsa. Vi vet att inavel hör till islam och arabländer. Det är ju de som gift sig med sina släktingar i århundraden, kanske årtusenden. Knulla småpojkar, getter, syskon och kusiner, säkerligen en hel del vuxna som knullar sina barn också. Du kan upprepa att det är vi som är inavlade om det känns bättre. Men vi vet båda sanningen. Du projicerar.

Utvecklas? Det är ju din religion som motsätter all form av utveckling. Araber och muslimer är stenåldersfolk.
2019-01-16, 08:38
Medlem
Förespråkar du Sharia?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in