Nu uppfyller du ett kriterie i "white-trash testet" dvs man har ett eller två exempel som man kommer dragande med och tror att man med det ska bevisa något (förlåt kunde inte låta bli den elakheten, den satt för fint helt enkelt), men så är det: bara för att du känner två bipolära männiksor så är inte de representater för alla bipolära. Du glömmer att det finns väldigt många bipolära som INTE medicinerar. Se Stephen Frys dokumentär om biplär sjukdom, en sjukdom han själv har, och inte medicinerar mot. Allt beror på vilken variant av bipolär sjukdom den sjuke har och vilket liv personen lever.
Och du uppfyller politikerkriteriet när du lämnar huvudfrågan om huruvida Jonas bipopulära sjukdom gör honom olämplig som förälder eller inte. Jag menar att hans twittermani och det han skrivit där - är svar nog. Huruvida andra med samma sjukdom kan hantera den eller är bra eller dåliga föräldrar - handlar inte den här tråden om.
Och du uppfyller politikerkriteriet när du lämnar huvudfrågan om huruvida Jonas bipopulära sjukdom gör honom olämplig som förälder eller inte. Jag menar att hans twittermani och det han skrivit där - är svar nog. Huruvida andra med samma sjukdom kan hantera den eller är bra eller dåliga föräldrar - handlar inte den här tråden om.
Ok. Han är säkert i nuläget olämplig som förälder. Det behöver dock inte betyda att han alltid är det.
Senast redigerad av Klasina 2013-04-14 kl. 16:01.
Jaha nu berättade han visst för mycket om sina besök hos sin terapeut Barbro på paviljong 7b, för nu har han raderat de tre tweetsen om pedofilanklagelserna mot honom.
Alla tweets som handlar om annat än tennis och/eller musik är nu raderade, så långt bak jag kan scrolla på hans konto innan det tar stopp. Han har rensat upp totalt efter sitt tidigare psykbryt.
Fanskapet borde gå och klippa sig och skaffa sig ett jobb.
Är han sjukskriven så borde han bli av med sjukpengen, har han ork att heltidstwittra så orkar han jobba.
Finns säkert många fäder i samma situation men de sitter inte och lipar på på nåt jävla socialt forum.
Ork? Det är ju det han inte har. Att göra ett jobb och att sitta och skriva galenskaper är två vitt skilda saker. Karln är ju uppenbarligen sjuk.
Mycket kan man säga om honom men att han är överskattad är inte en av dom.
Tycker ofta han har beskrivits som ett "missförstått komikergeni". Men när jag tittar på hans grejer på Youtube finner jag väldigt sällan honom rolig. I mina ögon var Rheborg alltid den roligaste i Killinggänget.