Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Håller med, dom som inte gått i hans skor ska hålla käften.
Det håller jag inte alls med om. Om en offentlig person spårar ur så måste människor få iakta och kommentera detta. Han bryter stundvis mot lagen och man behöver inte ha blivit skjuten av ett vapen för att vara av åsikten att de kan vara skadliga.
Citat:
Jag har själv varit i hans situation där jag blev förvägrad att träffa min dotter, jag mådde fruktansvärt dåligt efter ett destruktivt förhållande men var samtidigt en perfekt och kärleksfull pappa, mamman som egentligen var det instabila, våldsamma och drogberoende lyckades vända på saken och alla tyckte hon var offret och jag var boven.
Det låter såklart inte roligt alls och jag tycker synd om dig om det var så det gick till. Nu verkar dock Inde vara väldigt instabil här. Det har han gjort väldigt klart på Twitter under dagen.
Citat:
Han kommer ha en helvetisk ångest imorgon för det han skrivit

Lider som fan med honom
Han kommer säkert ha ångest men inte för att han skadat människor utan förmodligen för att han just idag skrev ner sina chanser att träffa barnet till någonstans nära nollstrecket.
Citat:
Fittan som ställt till allt lever som en prinsessa med sin nya partner och har barnet hos sig. Inde sitter själv helt maktlös och håller på att gå sönder - den som står på mammans sida i det här fallet skulle jag vilja knäcka näsbenet på.
Det är så övertydligt att du valt parti i detta. Du är på Jonas "sida" och det är helt fine, men då tycker jag att du skall stå för det och upplysa oss andra, mindre vetande, om situationen. Du kallar henne fitta och att hon beter sig som en prinsessa. Det är väldigt tendentiöst och din poäng går inte att missa.
Nå, ta tillfället i akt. Ut med språket. Vad är det som gör att det är så synd om Inde och att hon är, för att använda ditt språk, en "fitta"?
Notera att du är i princip den enda i hela den här tråden som väljer parti. Det gör dig till en person med information. Alla andra har varit noga med att hålla sig neutrala eftersom att familjejuridik kan vara bland de mest komplicerade fallen att sätta sig in i. Tydligen inte för dig dock vilket är skönt för oss för då kommer vi nu att få sanningen serverad på ett fat.