Obegriplig bump, måste dock ge en stor fb-kuk i torr fnasig röv på trådstartaren. Jonas Inde är en av få offentliga personer som varken är en karikatyr av sig själv eller en övertolkande skittråkig jävla snillesnopp utan faktiskt är ärlig och sårbar och sånt skit. Han sabbar allt varje gång han rör det verkar det som, men det är det som får en att älska honom. Varje gång han hoppar på hästen igen vill jag bara krama och krama, kanske hångla mycket försiktigt men mest krama. Och att han skulle fiska efter uppmärksamhet i kvällspressen eller på andra ställen är ju rent befängt, killen är den mest anonyma i Killinggänget utan konkurrens och utan att vara den "svaga länken". Inte för att nån av dem är så jävla mediakåt förvisso, men för fan. De visste mycket väl vilken förmögenhet de satt på med den mannen. Inde är det dolda guldet. Med det dolda lidandet