2026-08-24, 21:57
Medlem
BombaySaphires avatar
Nåt nytt om Inde?
Citera
2026-08-26, 10:55
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Synd att inte Inde också ska vara med när Killinggänget ska uppträda på Globen.
Citera
2026-09-01, 09:15
Medlem
Hur gammal är Sonen nu, som han har ihop med Marie Backm@n?

Hittar inte hennes Instagram som jag följde förr. Har hon någon idag?
Citera
2026-09-01, 16:37
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Synd att inte Inde också ska vara med när Killinggänget ska uppträda på Globen.
Jag tror att Indes bidrag skulle bli både kontroversiellt och ensidigt av hans FB att döma:
Citat:
”Transsammans” … Satanism paketerad i barnkalasiga färger: 🏳️‍⚧️🏳️‍🌈 Föräldern Jonas Gardell - krönikör i judiska Expressen - känner givetvis till detta. Tänk på det nästa gång ni tar del av en intervju med Jonas Gardell där han berättar hur synd det var om honom när han var ung och hur synd det är om honom fortfarande (judetricket är även ett bögtrick).
...
Juden bossar 100 % av all massmigration i världen. Vi blir påminda om detta faktum här. Sionisth*ran Jimmie Åkesson är givetvis medveten om hur det står till.
…
SD är det stora folkförrädarpartiet. Varit länge. Fler och fler tjejer blir horor på judiska Onlyfans men SD ba: ”Fröken Snusk”. Så hisnande tondövt och lågbegåvat.
…
Judegnäll. Jag är så trött på det. Dom är knappt människor för mig. Lögnaktigheten. Gudlösheten. Deras gränslösa ondska, unik i världen. Satans folk: ✡️ (🇮&#127473
…
https://facebook.com/jonasinde
Att han inte får träffa sitt barn är såklart också judarnas fel.

Ganska långt från Hardy Nilsson och ”skitgubben”.
Senast redigerad av farbror_barbro 2026-09-01 kl. 16:40.
Citera
2026-09-02, 00:17
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Jag tror att Indes bidrag skulle bli både kontroversiellt och ensidigt av hans FB att döma:

De kunde ju bakat in det i showen på ett ironiskt sätt. Gjort en grej av det som när Norén gjorde teater med nazistiska fångar. Kaotiskt hade det säkert blivit men också kul kontraster. Onekligen hade man kunnat reta många genom att ha en nazist med psykiska problem och tillika gammal medlem med sig.

Men det hade väl gått ut över ekonomin.
Citera
2026-09-02, 00:19
Avstängd
Citat:

Eller så har han gått och blivit en av karaktärerna själv. Dessutom rätt lik skitgubben, tycker då jag.
Citera
2026-09-02, 00:28
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukterna
Eller så har han gått och blivit en av karaktärerna själv. Dessutom rätt lik skitgubben, tycker då jag.
Nazi-mimare då kanske? 🙂

Jag minns inte när det slog slint för Inde men det var väl någonstans mellan road trip-boken han gjorde med Kellerman 2004-2005 och att han kom ut som nazist 2016.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Jonas_Inde

Frågan är om han medicinerar och är tokig ändå, eller om det är brist på mediciner som får honom att spåra ut. Trist är det, för han var den mest talangfulle skådisen av dem allihop.
Citera
2026-09-02, 00:31
Avstängd
Citat:
Nazi-mimare då kanske? 🙂

Jag minns inte när det slog slint för Inde men det var väl någonstans mellan road trip-boken han gjorde med Kellerman 2004-2005 och att han kom ut som nazist 2016.

Frågan är om han medicinerar och är tokig ändå, eller om det är brist på mediciner som får honom att spåra ut. Trist är det, för han var den mest talangfulle skådisen av dem allihop.

Jag minns inte helt säkert, men tror vänskapen sprack på den resan, så han var rätt galen i fyllan då tror jag?

Min erfarenhet är att personer med bipolär sjukdom och otillräcklig medicinering blir heeeeelt galna på fyllan.
Citera
2026-09-02, 01:43
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Nazi-mimare då kanske? 🙂

Även Leo "kinesen" Carmona har hängt med NMR och ser dem som sina vänner. Är han nazist per se?

Jag tror inte Inde är nazist, däremot var/är han absolut förvirrad och helt inne i en massa knäppa antisemitiska konspirationsteorier men det är han knappast ensam om. Ta en titt på vänstern med deras antisemitism. Är de också nassar eller bara helt lost i skallen?

Gällande Indes skådespeleri. Jag han var klart begåvad. Tydligen oerhört seriös och drivande när det gällde att skriva materialet till Killinggänget.
Citera
2026-09-02, 02:42
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Även Leo "kinesen" Carmona har hängt med NMR och ser dem som sina vänner. Är han nazist per se?

Jag tror inte Inde är nazist, däremot var/är han absolut förvirrad och helt inne i en massa knäppa antisemitiska konspirationsteorier men det är han knappast ensam om. Ta en titt på vänstern med deras antisemitism. Är de också nassar eller bara helt lost i skallen?

Gällande Indes skådespeleri. Jag han var klart begåvad. Tydligen oerhört seriös och drivande när det gällde att skriva materialet till Killinggänget.

Den är kulturellt betingad till det mesta bland menaiter. Svenska vänsteraktivister är inte antisemiter utan tar sida med den svagare parten, tycker de. Inde å andra sidan är helt filterlös och bara spyr ut allt hat han har på judenheten. Viss skillnad mellan dessa tre parter menar jag.

Fattar inte var det slog slint. Hoppet från balkongen som spräckte skallen?

Inde är unik och rolig eftersom han letade sig utanför det kalla, cyniska Killinggänget. Han var t ex kul tillsammans med Peter Apelgren för typ 25 år sen.
Citera
2026-09-02, 02:52
Medlem
B´stards avatar
Undrar om Inde får nån ersättning när Killinggänget nu kommer dra in 100 miljoner + i Globen?

Rimligen borde han väl ha del i IP-rättigheterna?
Citera
2026-09-02, 18:57
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Den är kulturellt betingad till det mesta bland menaiter. Svenska vänsteraktivister är inte antisemiter utan tar sida med den svagare parten, tycker de. Inde å andra sidan är helt filterlös och bara spyr ut allt hat han har på judenheten. Viss skillnad mellan dessa tre parter menar jag.

Fattar inte var det slog slint. Hoppet från balkongen som spräckte skallen?

Inde är unik och rolig eftersom han letade sig utanför det kalla, cyniska Killinggänget. Han var t ex kul tillsammans med Peter Apelgren för typ 25 år sen.
Han blev psykotisk. Krökade, knarkade mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in