2020-03-09, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Självmordsförsök för ett antal år sedan ,svandyk från tredje (?) våningen.

Trollar du? Han tror att i princip alla kända kvinnor egentligen är män som blivit kastrerade som pojkar.
Han får inga likes för att till och med bland de värsta konspirationsteoretikerna ses detta som för knäppt.

Samma historia som med Lennart Bladh som hade liknande sjukdomsbild. Det är för jävligt.
Nej jag trollar inte. Vem har sagt att allt man postar på instagram ska vara sant! Det var en ny regel. Vi har demokrati.
Citera
2020-03-09, 17:24
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Nej, ”svensk man villkorligt frigiven för annat brott begår nytt under prövotiden och döms därför till fängelse”

Sedan bör alla utländska svin som döms för sexbrott få några års straffarbete med att klyva granit följt av livstids utvisning, där är vi nog ense.

Men det hindrar inte att detta var en rätt rimlig dom.
Dessutom är 4 månader nykter bra för Jonas i det här läget.
Citera
2020-03-09, 17:49
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Vad är det för hjärnskada vi pratar om?
Han har försökt att ta livet av sig, kastat sig ut ur ett fönster och ådragit sig skador på frontalloben.
Citera
2020-03-09, 19:10
Medlem
Inte mycket skrivs här om JIs ex. Efter en titt i

marie__angelicas

instagram konstaterar jag att hon har säkert bedömts som den bättre vårdnadshavaren av de två. Men det är ju inte världens mest stabila vibbar hennes bildmaterial ger och det är inte för att hon gillar att fota av sig själv halvnäck. Hon verkar ju inte må jättebra hon heller.
Senast redigerad av Ajara 2020-03-09 kl. 19:20.
Citera
2020-03-09, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Inte mycket skrivs här om JIs ex. Efter en titt i

marie__angelicas

Instagram konstaterar jag att hon har säkert bedömts som den bättre vårdnadshavaren av de två. Men det är ju inte världens mest stabila vibbar hennes bildmaterial ger och det är inte för att hon gillar att fota av sig själv halvnäck. Hon verkar ju inte må jättebra hon heller.

Näe, hon verkar inte så glad över podden.

Tack @nemoheden
För att du hjälper mig ner i ångesten ännumer!
Tack för att du lyssnar på mig när jag från hjärtat ber dig skona mig från att behöva uppleva detta igen...
Varje dag har jag ångest, varje dag känner jag oro. Ständigt påminns jag om den värsta tiden i livet. Tiden då jag tvingades gå igenom det värsta en mamma och kvinna kan uppleva. Fortfarande har jag stressrelaterade syndrom och svåra ångestattacker.
Men det skiter Nemo Heden i.
Och nu kanske din världeslösa podd får några fler lyssningar

Får nog säga att jag håller med, även om jag inte hade fått godkänt av Marie heller.
Citera
2020-03-09, 19:15
Medlem
HateWrecks avatar
Jag träffade på Jonas ett antal gånger under en period i början av tvåtusentalet.
Det var innan det (tydligen) brann totalt i skallen på honom men jag kan lova att han var underlig redan då.
Kände inte till mycket om hans liv i modern tid men häpnar inte på något vis av det jag läst här i tråden.
Killen hade någon slags kortslutning i skallen.
Ibland hispig och spattig, andra gånger väldigt tystlåten och introvert.
Han gjorde mig aldrig något ont eller var otrevlig eller så. Han var mest bara bisarr och underlig.

Trist att läsa hur det gått för honom.
Jag fick intrycket att han var en klyftig och snäll men lite osäker kille, iaf då.
Citera
2020-03-09, 19:33
Medlem
Kissdroppes avatar
Så här kommer det att fortsätta tills hans begår självmord eller råkar ta en överdos. Tyvärr.

Återigen visar Sverige på vilket inhumant skitland man är.

Jonas har sedan många, många år tillbaka haft dokumenterade psykiska problem. Så till den grad att han är en fara för sig själv och möjligen andra. Trots det låter man honom springa fritt på gatorna och i tid och otid dömer honom för småbrott.

Man borde spärra in honom så att kan leva ett säkert liv under stabila förhållanden. Han klarar det uppenbarligen inte själv. Det är precis samma visa med Åke från Bert-serien, eller var, i alla fall.

Men nej, man låter virrpannan springa runt och dömer honom till fängelse när han beter sig illa.

Som någon annan påpekade: samtidigt tar vi in invandrare som våldtar svenska förpubertala flickor, så att de får skador i underlivet, och sedan släpper ut dem ur fängelset efter 2 månader.

Dags att sluta ta in invandrare och börja skicka hem dem istället. Dags att sluta prata om hur god man är och sluta låtsas bry sig om andra. Dags att vara god på riktigt och ta hand om de sina egna. Sådana som Jonas behöver vård, och tyvärr finns det många av hans typ i Sverige nuförtiden.
Citera
2020-03-09, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Så här kommer det att fortsätta tills hans begår självmord eller råkar ta en överdos. Tyvärr.

Återigen visar Sverige på vilket inhumant skitland man är.

Jonas har sedan många, många år tillbaka haft dokumenterade psykiska problem. Så till den grad att han är en fara för sig själv och möjligen andra. Trots det låter man honom springa fritt på gatorna och i tid och otid dömer honom för småbrott.

Man borde spärra in honom så att kan leva ett säkert liv under stabila förhållanden. Han klarar det uppenbarligen inte själv. Det är precis samma visa med Åke från Bert-serien, eller var, i alla fall.

Men nej, man låter virrpannan springa runt och dömer honom till fängelse när han beter sig illa.

Som någon annan påpekade: samtidigt tar vi in invandrare som våldtar svenska förpubertala flickor, så att de får skador i underlivet, och sedan släpper ut dem ur fängelset efter 2 månader.

Dags att sluta ta in invandrare och börja skicka hem dem istället. Dags att sluta prata om hur god man är och sluta låtsas bry sig om andra. Dags att vara god på riktigt och ta hand om de sina egna. Sådana som Jonas behöver vård, och tyvärr finns det många av hans typ i Sverige nuförtiden.

Men ta ditt rasistiska piss-snack i annan tråd. Det har inget med saken att göra.

Vad vet du om en knäckt människas överlevnadsstrategier?
Citera
2020-03-09, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Men ta ditt rasistiska piss-snack i annan tråd. Det har inget med saken att göra.

Vad vet du om en knäckt människas överlevnadsstrategier?

Marie är här inne och läser och blev lite arger. https://imgur.com/i24Rh0Z
Citera
2020-03-09, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

Stabil. Som sagt.

Men asså, Marie. Förvisso har du rätt i att jag inte känner dig.

Men att JI inte skulle få bli intervjuad i en pod? Och Ne*o ska få en massa skit för det av dig? Äger du JI eller är hans förmyndare? Ni har ju inte ens ett förhållande längre. Och dessutom är han en legendarisk komiker. Nu lugnar vi ner oss lite tycker jag. Världen kretsar inte kring dig, tuttfia. Men ber om ursäkt om du blev lite..upprörd.
Senast redigerad av Ajara 2020-03-09 kl. 20:15.
Citera
2020-03-09, 20:04
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

Oj. Om lågbegåvning var ett brott hade hon fått minst fyra månader bakom galler.
Citera
2020-03-09, 20:05
Medlem
Killen ser bra ut! Hon med. De var ett snyggt par.
Synd att det gick som det gick.
Senast redigerad av popll 2020-03-09 kl. 20:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in