2020-03-09, 16:45
Medlem
Jag tittat lite på hans instagram. Inget galet med det tycker jag.

Okej hakat upp sig på ett ämne, tjatig bara se bilder på manhaftiga kvinnor. Borde variera sig lite.

Men att driva ett ämne är ju inget konstigt med insta. Vissa postar ju bara skor, djur, kläder, serier etc.
Det konstiga är varför får han inga likes?

Det finns ju folk med dessa åsikter, hittar de inte för att han har svensk sida eller vad?.

Så baserat på instagram, finns inget som tyder på en ”galen” psykotisk människa. Han är stringent i sitt budskap och postar samma sorts bilder. (Hur hittar han dem, nån som hjälper?)
En psykotisk människa kan inte vara så metodisk och jämn i sitt budskap. Jag tycker faktiskt det är intressant med detta ”manhaftiga” ideal som finns bland många främst amerikanska kända kvinnor. Och ex skådisen Alicia Vikander har jag alltid tyckt ser ut som en pojke.

Så nej detta instagram fyller sin funktion. Däremot har jag inte sett facebook eller hoten.
Senast redigerad av popll 2020-03-09 kl. 17:19.
Citera
2020-03-09, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Svensk man skriver dumma saker på nätet = 4 månaders fängelse

Utländsk vuxen man våldtar 9-årig flicka så underlivet blir förstört = 2 månaders ungdomsvård och ingen utvisning.

Sverige är ett mycket mycket absurt land.
Vilken händelse är det? Ja, mycket obehagligt. Man ska inte skratta åt det Inde säger..
Senast redigerad av popll 2020-03-09 kl. 16:49.
Citera
2020-03-09, 16:48
Medlem
Citat:

Utländsk vuxen man våldtar 9-årig flicka så underlivet blir förstört = 2 månaders ungdomsvård och ingen utvisning.

Vad heter du? Ge mig ditt namn så ska jag göra ett inlägg av det på min offentliga sida på nätet som är spritt till tusentals personer. Där ska jag skriva att det vore bäst om du dog, och också anledningen till varför du måste dö. Och så ett spännande sätt det ska gå till på, som att ditt huvud ska sparkas bort.

Men det är väl inte så farligt? För jag bara skojade?

Jag tycker också det är tragiskt och irriterande hur JI har det. Men likväl har han begått ett brott. Kanske blir denna finkanvolta vändningen? Den som kan hjälpa JI är bara han och då syftar jag på hans hälsa. Han måste förstå han behöver ta emot hjälp. Ingen kan tvinga på en psykiskt sjuk alkoholist behandling utan han måste kliva på det tåget.
Senast redigerad av Ajara 2020-03-09 kl. 16:56.
Citera
2020-03-09, 16:59
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Vad heter du? Ge mig ditt namn så ska jag göra ett inlägg av det på min offentliga sida på nätet som är spritt till tusentals personer. Där ska jag skriva att det vore bäst om du dog, och också anledningen till varför du måste dö. Och så ett spännande sätt det ska gå till på, som att ditt huvud ska sparkas bort.

Jag tycker också det är tragiskt och irriterande hur JI har det. Men likväl har han begått ett brott. Kanske blir denna finkanvolta vändningen? Den som kan hjälpa JI är bara han och då syftar jag på hans hälsa. Han måste förstå han behöver ta emot hjälp. Ingen kan tvinga på en psykiskt sjuk alkoholist behandling utan han måste kliva på det tåget.

Tål du inte andras åsikter så ska du inte vara på nätet..

Men tack för visat intresse och ha en fortsatt trevlig dag.

Adjö
Citera
2020-03-09, 16:59
Medlem
grungewhores avatar
Citat:

relativiseringen av hot vs. våldtäkt är ju direkt vansinnig. hur vänstertappad kan man bli?
Citera
2020-03-09, 17:00
Medlem
Cuckslayers avatar
Hur i helvete kan Inde få fängelse? Han borde läggas in.

Har han inte själv sagt att han mår riktigt dåligt?
Citera
2020-03-09, 17:01
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Vilken händelse är det? Ja, mycket obehagligt. Man ska inte skratta åt det Inde säger..

Var väl en 2-3 år sedan om jag inte minns fel,händer ju dagligen så svårt att hålla koll.. Näe Inde kanske inte gjorde det smartaste men om han nu är så sjuk så borde behandling vara påföljden,iofs kanske de hade det i åtanke då det "bara" vart 4 månader.
Citera
2020-03-09, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
relativiseringen av hot vs. våldtäkt är ju direkt vansinnig. hur vänstertappad kan man bli?

Så då finns inga andra brott? Läs gärna rättegångsprotokollet som delats i tråden. JI gjorde denna grej innan hans förra straff var avtjänat vilket bidrog till att han fick fängelse. JI är inte ostraffad innan heller utan numer fängelsekund.

Du argumenterar som ett barn vilket du säkert är också.
Citera
2020-03-09, 17:06
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:

Nej, ”svensk man villkorligt frigiven för annat brott begår nytt under prövotiden och döms därför till fängelse”

Sedan bör alla utländska svin som döms för sexbrott få några års straffarbete med att klyva granit följt av livstids utvisning, där är vi nog ense.

Men det hindrar inte att detta var en rätt rimlig dom.
Citera
2020-03-09, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer

Har han inte själv sagt att han mår riktigt dåligt?

Ja, säg den plats där han kan läggas in? Människor vårdas hemma numer i nio fall av tio vilket leder till sånt här tyvärr.

Men det han gjort är inte harmlöst för det. Texterna han dömts för att ha delat kunde varit författade av vilken ung NMRare som helst som precis blivit byxmyndig och flyttat hemifrån så han inte längre kan plåga lillsyrrans katt.
Citera
2020-03-09, 17:13
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ja, säg den plats där han kan läggas in? Människor vårdas hemma numer i nio fall av tio vilket leder till sånt här tyvärr.

Men det han gjort är inte harmlöst för det. Texterna han dömts för att ha delat kunde varit författade av vilket ung NMRare som helst som precis blivit byxmyndig och flyttat hemifrån så han inte längre kan plåga lillsyrrans katt.

Jo, det är harmlöst.
Citera
2020-03-09, 17:16
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Vad är det för hjärnskada vi pratar om?

Självmordsförsök för ett antal år sedan ,svandyk från tredje (?) våningen.

Citat:
Ursprungligen postat av popll
Jag tittat lite på hans instagram. Inget galet med det tycker jag.

Okej hakat upp sig på ett ämne, tjatig bara se bilder på manhaftiga kvinnor. Borde variera sig lite.

Men att driva ett ämne är ju inget konstigt med insta. Vissa postar ju bara skor, djur, kläder, serier etc.
Det konstiga är varför får han inga likes?

Det finns ju folk med dessa åsikter, hittar de inte för att han har svensk sida eller vad?.

Trollar du? Han tror att i princip alla kända kvinnor egentligen är män som blivit kastrerade som pojkar.
Han får inga likes för att till och med bland de värsta konspirationsteoretikerna ses detta som för knäppt.

Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer

Samma historia som med Lennart Bladh som hade liknande sjukdomsbild. Det är för jävligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in