• 1
  • 2
2019-01-12, 15:36
Medlem
Min flickvän får dom värsta PMS utbrotten man kan få eller vad fan man kallar det, och det går inte att göra något åt saken verkar det som. Men ändå vill man finnas där, har ni tips på vad man ska göra när en tjej har PMS och mens? Ska man köpa choklad?
Citera
2019-01-12, 15:47
Medlem
Nattiskatts avatar
Det finns inte så jättemycket att göra åt det då det är hormonerna som styr, mer än att behålla lugnet och stå ut. Det går över.
Citera
2019-01-12, 16:03
Medlem
Man vänjer sig......
Citera
2019-01-12, 16:03
Medlem
Dreamtimes avatar
Sätta hårt mot hårt såklart
Citera
2019-01-12, 16:10
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Gör henne gravid så slipper du hennes utbrott en vecka varje månad!

Annars får du köpa choklad.
Citera
2019-01-12, 16:13
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
PMs är ingen ursäkt för att bete sig som en grottmänniska. Jag tar ingen skit från mina tjejer när de har PMS. Kan de inte bete sig så sticker jag därifrån.
Citera
2019-01-12, 16:16
Medlem
Be henne gå till apoteket där hon kan köpa något som lindrar besvären. Hur klarar hon av vardagen öht om hon beter sej som en häxa ?
Citera
2019-01-12, 16:19
Medlem
hieroboams avatar
Kvinnor gillar att använda PMS som ursäkt för att bete sig illa, godta det inte som en ursäkt, då kommer det bara bli värre.
Citera
2019-01-12, 16:21
Medlem
Säg till henne att skärpa sig. Tjejer som har PMS besvär och är utåtagerande har oftast fått för sig att de kan uppföra sig hur som helst bara för att de har en ursäkt. Förklara för henne att hon uppför sig som en självisk idiot och att det är dags att hon lägger av med det.
Citera
2019-01-12, 16:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Det viktiga är att du, i din egen kalender, håller reda på när det är PMS-dags. Så kan du undvika att ta upp kontroversiella ämnen just då. Det gör lite väldigt mycket enklare.

Gäller inte bara fruar/flickvänner utan även andra kvinnor i omgivningen.
Citera
2019-01-12, 16:39
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backlund190
Min flickvän får dom värsta PMS utbrotten man kan få eller vad fan man kallar det, och det går inte att göra något åt saken verkar det som. Men ändå vill man finnas där, har ni tips på vad man ska göra när en tjej har PMS och mens? Ska man köpa choklad?

Du ska inte göra någonting. Backa, lyssna och härda ut.

Choklad hör inte hit.
Citera
2019-01-12, 16:40
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
PMs är ingen ursäkt för att bete sig som en grottmänniska. Jag tar ingen skit från mina tjejer när de har PMS. Kan de inte bete sig så sticker jag därifrån.

Just precis!
Annars kan man ju förse henne med en gagball, eller vad fan det heter, och låsa in henne i garderoben tills hon fattar piken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in