• 1
  • 2
2019-01-11, 21:30
Medlem
JerryCottons avatar
Dagny bör föräras en egen tråd. Hon är antagligen inte bara Sveriges, utan världens äldsta bloggare. Nu är hon filmaktuell. Hon har figurerat i media under flera år. Vad vet vi om Dagny förutom hennes sköna, lite mörka humor? Nog kvalar hon in som en kändis?

Vem är tjejen som körde på stackars Dagny för några veckor sedan?
Citera
2019-01-11, 21:53
Medlem
Citat:
Vem fan bryr sig..
Jo, Du brydde dig eftersom du svarade.
Dagny är cool, fler som henne tack.
Hur många 106 - åringar klarar att bli påkörda av en bil?
Kan inte vara många.
Citera
2019-01-11, 21:57
Medlem
Dreamtimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Dagny bör föräras en egen tråd. Hon är antagligen inte bara Sveriges, utan världens äldsta bloggare. Nu är hon filmaktuell. Hon har figurerat i media under flera år. Vad vet vi om Dagny förutom hennes sköna, lite mörka humor? Nog kvalar hon in som en kändis?

Vem är tjejen som körde på stackars Dagny för några veckor sedan?
Undviker Dagnys blogg då den är på tok för slätstruken för min smak. Lite mer sex och våld i bloggen skulle inte skada
Citera
2019-01-12, 02:09
Bannlyst
Syns tydligt att hon har peruk. Hennes blogg ger mig inget av intresse. Hon pratar om att leva sunt för att bli så gammal. Låter som hon levt ett torftigt liv och inga barn.
Senast redigerad av kattemaks 2019-01-12 kl. 02:27.
Citera
2019-01-12, 02:10
Medlem
Har hon blivit påkörd?

Söt tant. Sådana får en att vilja bli gammal en dag själv.
Citera
2019-01-12, 02:12
Medlem
Håller hon ut några år till och lyckas leva till 113 år + 1 dag ovanpå det så slår hon Astrid Zachrison som äldsta svensk någonsin.
Citera
2019-01-12, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosseriks
Jo, Du brydde dig eftersom du svarade.
Dagny är cool, fler som henne tack.
Hur många 106 - åringar klarar att bli påkörda av en bil?
Kan inte vara många.
Haha, sa hon inte att hon voltade över bilen? Och så bröt hon lillfingret, som den mest vältränade stuntman
Citera
2019-01-12, 08:02
Medlem
Hon fick frågan varför hon började att blogga. Då svarade hon att ”jag dog inte så då fick jag börja leva istället”. 😃

Gillar henne skarp, en krutkärring 👍🏼👏🏼
Citera
2019-01-12, 09:16
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Syns tydligt att hon har peruk. Hennes blogg ger mig inget av intresse. Hon pratar om att leva sunt för att bli så gammal. Låter som hon levt ett torftigt liv och inga barn.
Hur många har sitt hår kvar vid 106-års ålder? Dagny reste en hel del med sin dåvarande make. Man kan många gånger leva ett rikare liv utan barn och det kan ju vara en del av förklaringen till att hon har blivit så gammal.
Senast redigerad av enfindam 2019-01-12 kl. 10:02.
Citera
2019-01-12, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Hur många har sitt hår kvar vid 106-års ålder? Dagny reste en hel del med sin dåvarande make. Man kan många gånger leva ett rikare liv utan barn och det kan ju vara en del av förklaringen till att hon har blivit så gammal.

Nä, det kanske är svårt att ha håret kvar när man är 106, men kan ju välja en lite mer verklighetstrogen peruk. Hur många har inte ett enda grått strå när man är 106 år?

Ja, det tror jag med. Vet många som inte bar barn och blivit väldigt gamla.
Citera
2019-01-12, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Hur många har sitt hår kvar vid 106-års ålder?

Kvinnor tappar väl inte håret oavsett ålder. Jag har aldrig sett en skallig tant.
Citera
2019-01-12, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cintamyf
Kvinnor tappar väl inte håret oavsett ålder. Jag har aldrig sett en skallig tant.

Väldigt få kvinnor eller män som blir 106år så vem vet. Antingen har hon tappat det av ålder, sjukdom/medicinering eller så tycker hon bara att hon är fin 😊
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in