Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-13, 23:23
  #709
Medlem
PixelGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vilken jättedemonstration de verkar ha fått ihop.

Tre stycken och det betyder att nästan ingen bryr sig om den här incidenten.
Citera
2021-01-03, 18:16
  #710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ecks71
Inte läst hela tråden så vet inte vad för information som är offentlig, nyligen fått veta från en vän att ordningsvakten på klippet som jag tidigare sett men inte lagt ner tid på är en gammal "vän" från gymnasietiden.

Killen är en råtta in och ut så känner att jag kan dela med mig av lite info sen gör ni som ni vill med den.

Ordningsvakten: Dani*l Lop*z *=e
Farsa bor i Hässelby gård i lägenheterna precis bredvid tunnelbanestationen, han är uppvuxen där, hans mamma finsk med handikapp, bor också i västerort. Han är rasist, hatar sin morsa och brukade förneka hennes existens, älskar våld men endast sett honom få stryk de gångerna han slagits mot någon i samma storlek. Tappade kontakten med äcklet efter gymnasiet, fattar inte hur denna råtta kunde ta sig in i det svenska rättssystemet. Han har även en dotter på ca 4-5 år som han totalt skitit i, detta försöker han också gömma undan mattan.
Killen är helt blåst, rutten individ. Lär dödas on sight om han ses runt gården, känner folk som varit o knackat på farsans dörr men killen verkar ha gömt sig i något hål.

Vem är han? Hur vet du att han har barn och vet du vem som är mamman?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback