Citat:
Ursprungligen postat av
Guntramshatterhand
Hon är ett spermafyllt otrevligt skämt. Hon är verkligen worst of the worst i SD. Tidigare i fi som gör karriär sängvägen.
Förstår mig inte på argumentet bakom sån här ryktesspridning. Sex är både kul och nyttigt. Om bara alla fick till det lite oftare skulle antagligen leva i en mer harmonisk värld där folk är lite mer glada och nöjda. Lajvar folk bara såna här gammelpuritanska moralister när det gäller att gnälla på andras framgångar?
Tror det är det som ligger bakom liknande skitsnack också: grabbar eller tjejer som egentligen är avundsjuka och försöker processa det emotionellt genom att säga nåt i stil med "hon är ju bara en hora". Typ. Påminner om en skolgård på högstadiet. -.-
Tycker Hilda verkar ha fötterna på jorden och ha normala intressen. En ovanligt men bra egenskap för en politiker.

Sen håller jag inte med om all antifeminism och antiliberalism och sådär. Man ska försöka undvika att bidra till polarisering tycker jag. Tror att folk som kallar sig både liberaler och feminister kan bli bra potentiella SD:are. En del. Inte alla.