• 1
  • 2
2019-01-10, 09:08
Bannlyst
Är det bara jag som tycker att Sverigedemokraten Hilda Frick är en bra politiker? Hon är ganska ung men är ett bra tillskott till SD.

Vad tycker ni andra om henne?
Citera
2019-01-10, 09:50
Medlem
Kronartskockas avatar
Om man sympatiserar med Sverigedemokraterna, vad gör hon som de andra Sverigedemokraterna inte redan gör? Hon upprepar ju bara Sverigedemokratisk politik, precis som andra Sverigedemokratiska politiker gör. Menar du att hennes retoriska förmåga utmärker henne på ett sätt att hon tydligt kan särskiljas från hennes kollegor? Jag tycker inte från vad jag har läst att hon är bättre eller sämre än någon annan politiker på att uttrycka sig, måhända sämre med tanke på hur ung hon är och bristande erfarenhet jämfört med äldre politiker.

Eller du kanske tycker att hon är bra för att hon är en tjej som ser bra ut?
Citera
2019-01-10, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snigel222
Är det bara jag som tycker att Sverigedemokraten Hilda Frick är en bra politiker? Hon är ganska ung men är ett bra tillskott till SD.

Vad tycker ni andra om henne?

Delar av familjen såg henne tala i Almedalen, utan att veta vem hon var, och trots att de själva är relativt nat/trad så upplevde de henne som ett riktigt stolpskott och tyckte att det var konstigt att SD släppte fram henne i Almedalen.

Min enda erfarenhet av henne är en och annan tweet från henne som har dykt upp i mitt flöde, kan inte påstå att man har blivit direkt imponerad av det iaf.

På vilket sätt tycker du att hon är en bra politiker?.
Citera
2019-01-10, 16:06
Avstängd
88g14flashplants avatar
En "före detta" medlem i Feministiskt Initiativ som i sann Expo-anda vill hänga ut svenskar som protesterar mot FNs migrationsavtal. Känns stabilt.

https://www.nordfront.se/sd-kvinna-v...mordsavtal.smr
Citera
2019-01-10, 16:14
Medlem
PTSD-av-AFs avatar
Kollade upp namnet på YouTube, men hon existerar inte där, bara Chang Frick (kanske gifta?). Syns man inte på tuben finns man inte.
Citera
2019-01-10, 16:22
Medlem
Hon är ung kommer att utvecklas med tiden. Om hon inte hittar något annat som drar så kan hon bli en fin politiker.
Citera
2019-01-10, 18:13
Medlem
GeMigMers avatar
Partiet rensar bara åt ena hållet. Detta är ett ypperligt exempel på en socialliberal infiltratör eller rättare sagt en sabotör!
Citera
2019-01-10, 23:21
Medlem
ArthurMorgans avatar
Hon har sin bakgrund i Fi men samtidigt är hon ung och kan säkert bli bättre. En som är mer frispråkig och mer radikal och därmed bättre är hennes kompis Mira Aksoy. Mycket intressantare att följa på twitter, jag slutade följa Hilda för ett tag sedan just för att hon är så mellanmjölk, hon kommer aldrig med något man som förvånar eller intresserar även om hon verkar trevlig som person.
Citera
2019-01-11, 10:39
Bannlyst
Blir hon någonting bra som vissa andra kan SD växa mer och bli ett bra parti för svensk kultur.

Sådana tjejer som henne är inte dumma.
Senast redigerad av Snigel222 2019-01-11 kl. 10:43.
Citera
2019-06-22, 14:39
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurMorgan
En som är mer frispråkig och mer radikal och därmed bättre är hennes kompis Mira Aksoy.
..och bara cirka 5 månader senare har halvkurden svalt ett gäng röda piller. Argumenterar för återvandring på twitter som "oundviklig" eftersom "Vi måste stoppa katastrofen som håller på att ske." Även fick hon in en text i den SD-förbjudna tidsskriften samnytt. Undra vad frau Hilda tycker..
Citera
2019-07-04, 09:36
Medlem
Himmelstosss avatar
Ja, senast idag går Hilda Frick ut och skryter om hur trevligt det är att umgås med sossar, liberaler och feminister och hur gärna hon lunchar med dem "för man måste kunna prata med alla", samtidigt som hon tar avstånd från den som lunchar med nassar och kommunister. Dem får man inte ha trevligt med! Undrar hur lång tid det tar innan hon tar avstånd från Aksoy?

https://twitter.com/frickhilda/statu...30768588091394
Citera
2019-07-05, 22:51
Medlem
Nordelfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelstoss
Ja, senast idag går Hilda Frick ut och skryter om hur trevligt det är att umgås med sossar, liberaler och feminister och hur gärna hon lunchar med dem "för man måste kunna prata med alla", samtidigt som hon tar avstånd från den som lunchar med nassar och kommunister. Dem får man inte ha trevligt med! Undrar hur lång tid det tar innan hon tar avstånd från Aksoy?

https://twitter.com/frickhilda/statu...30768588091394
Äh.. håller med... Fler SD:are borde göra sånt juh... snarare än koka i nån "sverigevänlig" mental ekokammare. Tycker man kan låta bli att Vänsterpartiet för kommunister också. Man behöver sjunka till samma nivå.. typ..

Och jag har druckit öl med nyfascister också. Och maoister. Är ju sånt livet är till för. Fast folk som är hotfulla eller jobbiga paragrafryttare kan man ju alltid låta bli.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in