2019-01-10, 10:34
Medlem
Meth0ds avatar
https://www.youtube.com/watch?v=7v1oP0KX14Q
Citera
2019-01-10, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Jag har så dåliga hörlurar.

Vad skriker apan? Något om att knulla?
Låter som han först säger jag ska knulla din...
Sedan paus och igen jag ska knulla din mamma
Citera
2019-01-10, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergwall94
Dem lyckades väll inte träffa honom med pepparsprayen i ansiktet...

Nej det hoppas vi verkligen inte kommer bara öka polisens våldsanvänding när den istället borde minskas.

Med tanke på att svensk polis redan dödar flest personer av alla de nordiska länderna och även dödar personer som inte gjort sig skyldiga till brott eller endast mindre allvarliga brott så vill man knappast att de ska få ytterligare vapen.

De får väll lära sig att hantera situationerna bättre istället.

De kan åka på utbildning till Norge där är det extremt sällsynt att polisen skjuter ihäll någon eller ens avfyrar sina vapen.

Inte ensengång när norsk polis skulle gripa terroisten så avlossades inte ett enda skott.

Svårt att jämföra med Norge likaväl som med USA, där folk dör som flugor i polisskjutningar.
Norge är fortfarande Bullerbyn jämfört med Sverige. De har väl knappt tagit emot några asylsökanden alls. Grov brottslighet som mord är mycket lägre i Norge per capita t ex.

I Finland skjuter man å andra sidan tidigare, innan situationen eskalerar. Hoppar man på någon fysiskt så stiger ju adrenalinet som en raket. El-pistol hade nog varit att föredra i dessa lägen.

Kan det vara så att kvinnliga poliser är mindre benägna att använda sina tekniska hjälpmedel än manliga? De kanske överskattar sina fysiska förmågor dessutom. Möjligen behöver också en fysiskt svagare polis använda andra knep än den som är starkare eller lära sig sammarbeta bättre.
4 mot 1 klippet ser ju väldigt taffligt ut.
Citera
2019-01-10, 10:50
Medlem
cirkusregeringuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afrosvensken
Vi har alltså en testosteronfylld primitiv människa från landet X som brottar ner två kvinnliga Svenska poliser? Någon som inser att det kanske är olämpligt att sträva efter 50/50 splittring av könen inom poliskåren?

Kortisolfylld, det är inte sant att män från Mellanöstern har mer testosteron, snarare mindre då testosteron är sammanlänkat med status och araber, som vi vet, har väldigt dåligt med sådant.
Citera
2019-01-10, 10:50
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergwall94
Dem lyckades väll inte träffa honom med pepparsprayen i ansiktet...

1. Nej det hoppas vi verkligen inte kommer bara öka polisens våldsanvänding när den istället borde minskas.

2. Med tanke på att svensk polis redan dödar flest personer av alla de nordiska länderna och även dödar personer som inte gjort sig skyldiga till brott eller endast mindre allvarliga brott så vill man knappast att de ska få ytterligare vapen.

3. De får väll lära sig att hantera situationerna bättre istället.

De kan åka på utbildning till Norge där är det extremt sällsynt att polisen skjuter ihäll någon eller ens avfyrar sina vapen.

Inte ensengång när norsk polis skulle gripa terroisten så avlossades inte ett enda skott.

1. Polisens våldsanvändning måste öka drastiskt, så till den grad att gemene kulturberikare inte vågar säga flaskhals till en polis. Ett ord på bruten svenska -> batongen i munnen. Sluta vara en överkänslig fjolla.

2. Ju mer desto bättre och utökade befogenheter att använda dessa är vad som behövs. Rättsapparaten bör dessutom utgå ifrån att polisen hade rätt att bruka det våld som polisen brukade och det är upp till mongot utan hörförståelse att bevisa motsatsen.

3. Exakt! Mer våld och mindre regler, det är ingen idé att försöka använda ord, gå direkt på avskräckande övervåld istället.

Något mer du undrade över, vänsterfjolla?
Citera
2019-01-10, 10:58
Medlem
IngetSagts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Om jag blir utsatt för våld och ringer Polisen så vill jag INTE att det kommer två blonda näpna små poliser med hästsvans och läppglans. Jag vill att det kommer TVÅ STORA REJÄLA Poliser som kan skydda mig och faktiskt rädda mig. Poliserna får gärna vara kvinnliga men då STORA damer med muskler. Snärtorna med hästsvans kan sitta på kontoret.

Det borde därmed finnas två telefonnummer.

1) 112 - lätt att slå (XX2) - Detta nummer går till PolisHen.
2) 122 - farbror blå (XY2) - Detta nummer går till Polisen.

Frågor på det?
Citera
2019-01-10, 11:01
Medlem
Rikspsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngetSagt
Det borde därmed finnas två telefonnummer.

1) 112 - lätt att slå (XX2) - Detta nummer går till PolisHen.
2) 122 - farbror blå (XY2) - Detta nummer går till Polisen.

Frågor på det?
Haha
Citera
2019-01-10, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetekrantz
Upplever det som att nyheten tagits bort från AB löpet, var den kanske obekväm på något sätt?

Allt invandrarrelaterat är obekvämt för dem.
Citera
2019-01-10, 11:04
Medlem
killerboots avatar
Finns massa roliga exempel på att jämlikhetspolisen inte är stabil

https://youtu.be/PlzI3lttcJ0
Citera
2019-01-10, 11:07
Medlem
Skjut-Mejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Kvinnliga poliser gör sig bäst i porrfilm.
HAha tänkte exakt samma sak
Citera
2019-01-10, 11:09
Medlem
mensverkets avatar
Kvinnor som enligt könsbiologin inte kan uppnå samma styrka eller ens metabolära effekt som män ska inte syssla med fysiska arbeten som förortspolis!

Punkt slut!
Citera
2019-01-10, 11:13
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Kvinnor som enligt könsbiologin inte kan uppnå samma styrka eller ens metabolära effekt som män ska inte syssla med fysiska arbeten som förortspolis!

Punkt slut!

Kan ju sköta kaffet och bullarna och krama dom stackars ortenboysen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in