• 1
  • 2
2019-01-09, 15:18
Medlem
Vilka droger tar politikerna?
Är det allmänt känt på stureplan?
Någon som känner igen symptomerna hos våra politiker.
Citera
2019-01-09, 15:42
Medlem
Alkohol, garanterat. Men inte något illegalt skulle jag tro, vet de har stränga policys angående det i riksdagen
Citera
2019-01-09, 16:03
Medlem
Betablockerare, benso och z-analoger skulle jag tippa på.

De två förstnämnda för att kunna hålla alla tal och klara av att stå i centrum osv, det sistnämnda för att kunna sova om nätterna.
Citera
2019-01-09, 16:09
Bannlyst
Tror många kör kola.
Citera
2019-01-09, 16:13
Medlem
jaystaas avatar
Tjack är väl säkert populärt där också.
Citera
2019-01-09, 16:54
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaleGribble
Betablockerare, benso och z-analoger skulle jag tippa på.

De två förstnämnda för att kunna hålla alla tal och klara av att stå i centrum osv, det sistnämnda för att kunna sova om nätterna.

Tror jag också. De flesta har nog privatläkare som är villiga att skriva recept också så de inte behöver köpa på svarta marknaden.
Citera
2019-01-09, 17:35
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Tror jag också. De flesta har nog privatläkare som är villiga att skriva recept också så de inte behöver köpa på svarta marknaden.
Precis typ Alprazolam + Alkohol och sedan någon kola/tjack lina på fredagar illegalt.

Röka gör de nog på semester då dem inte vågar pga det sitter i för länge .
Citera
2019-01-09, 17:43
Medlem
Fraktalbanans avatar
Vet att svinen på lokalnivån gillar kola, tjack och alkohol.
Citera
2019-01-12, 09:44
Medlem
polseks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Precis typ Alprazolam + Alkohol och sedan någon kola/tjack lina på fredagar illegalt.

Röka gör de nog på semester då dem inte vågar pga det sitter i för länge .

Att du är en totalpundare gör inte andra till det. Håller helt med om betablockerare, benso och bensoanaloger och vad de alla har gemensamt är bl a att de kommer från apoteket, fetglöm att någon politiker på riiksdagsnivå skulle springa och leta tjack och kokain, en sån utgör en allmän säkerhetsrisk (utpressning osv) - för att nämna något.
Citera
2019-01-12, 09:47
Citat:
Ursprungligen postat av polsek
Att du är en totalpundare gör inte andra till det. Håller helt med om betablockerare, benso och bensoanaloger och vad de alla har gemensamt är bl a att de kommer från apoteket, fetglöm att någon politiker på riiksdagsnivå skulle springa och leta tjack och kokain, en sån utgör en allmän säkerhetsrisk (utpressning osv) - för att nämna något.

Riksdagen har tidigare haft oproportionerligt många helnykterister dessutom. Skulle jag vara tvungen att gissa så har SD flest personer som tar ladd, men inte speciellt många. MP eller V flest personer som röker på.
Citera
2019-03-04, 10:48
Medlem
lejars avatar
William Petzäll dog ju enligt AB av klonazepam: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...illiam-petzall
Citera
2019-03-04, 23:31
Medlem
Bertil85s avatar
Benso; z-analoger och Alkohol skulle man gissa på. Någon gång röks det på (Cannabis).

Ps. Du ser om de är fulla .Ds.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in