Citat:
Ursprungligen postat av
Ittno
Det er mulig jeg er dum som holder det åpent at hun er blitt lurt trill rundt, og at det er mye her vi ikke vet.
Manipulert og eventuelt truet til å forfalske alibiet ser jeg ikke bort fra at hun kan ha blitt.
Men hun må ha visst at det hun gjorde var galt. Det vi vet er at PSS gjennomførte et
veldig grovt overgrep. Jeg har ingen grunn til å tro at han har skrupler overhodet.
Citat:
fikk jeg inntrykk av at hun var blitt den nye syndebukken og femme fatale som hvitvasker.
Hun fikk passet sitt påskrevet for å ha forsøkt å hjelpe en overgriper ved å begå mened.
Uavhengig av kjønn er det noe jeg ikke anser som forenlig med tilliten man bør ha som lege.
Der ligger vel også kjernen i diskusjonen. Men at hun attpåtil er kvinne og valgte å gifte seg
med denne overgriperen, synes jeg er hårreisende. Hun pisset på rettsvernet til et voldtektsoffer.
Citat:
Hun er smellvakker, og det fikk jeg også inntrykk av ble bensin på bålet.
Utseende betyr nada for meg, og påvirker svært sjelden mitt inntrykk av andre mennesker.
Man kan være så vakker man bare vil, det som betyr noe er integritet.