Citat:
Ursprungligen postat av
Jayce
Da blir det jo litt rart at du drar frem eldre innlegg om henne og poster det på nytt.
For min del har jeg ikke deltatt i denne diskusjonen i dag så dette blir litt skivebom.
Ja, jeg er nok rar. Tenkte ikke over at innlegget var en dag eller noe sånn gammelt. Angående heksejakt var det mere generelt ment, ikke specifikt mot deg, og det beklager jeg. Jeg synes du har hatt mange gode innlegg i disse årene.
Det er mulig jeg er dum som holder det åpent at hun er blitt lurt trill rundt, og at det er mye her vi ikke vet.
Vet ikke hvem som kommenterte det med merkevesker og -klær, det var sikkert ikke deg, men slike ting kan man få kjøpt brukt og så klart fake. Ikke gjennom dine kommentarer fikk jeg inntrykk av at hun var blitt den nye syndebukken og femme fatale som hvitvasker.
Hun er smellvakker, og det fikk jeg også inntrykk av ble bensin på bålet.
Kall meg gjerne dum, jeg tåler det.