Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Vi trenger gode spørsmål og refleksjoner
Helt enig med deg.
Men dessverre tror jeg ikke dette forumet vil hjelpe politiet i å få løst saken. Og det skyldes ikke skribentenes bidrag og med det innholdet i denne tråden. For, etter å ha lest hele tråden, vil jeg påstå at her er det nok av greier som faktisk langt på vei peker i retning av hva dette plottet i realiteten gikk ut på og med det hvem som kan ha stått bak.
Men det fordrer følgende å kunne lese dette ut av denne tråden, slik jeg ser det: God innsikt i menneskers adferd/psyke, kunne se veiledning i villedning, evne til å lese mellom linjene, være særs observant, kreativ og ikke minst ha evnen til å tenke selv (sorry til politiet der om de stikker nesa innom her).
Så dersom politiet har vært i denne tråden vil jeg tro innholdet forvirrer dem like mye som avhørene med TH og innholdet i mailene han har sendt dem. Og i stedet for å fatte interesse for han som gjerningsperson og hans da viktige bidrag, har de meget mulig bare parkert alt dette nå i «søppelpost». I tilfelle big, big mistake.
Det politiet burde gjøre er som TH, ta frem notatbøker og penner. Deretter gå gjennom alt materiell de besitter, notere så blekket spruter og voilà.