2020-12-28, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
på jobbet skulle en hemlig övervakning vara ett stort helvete, behöver inte förklara det så grundigt, förväntar att du ser det lätt
Du kan selvfølgelig dokumentere at det skulle være et stort helvete å overvåke han på jobben?
Citera
2020-12-28, 18:16
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Du kan selvfølgelig dokumentere at det skulle være et stort helvete å overvåke han på jobben?

ja då vet du inte mycket om hemlighet hehehe
Citera
2020-12-28, 18:21
Medlem
Citat:
ja då vet du inte mycket om hemlighet hehehe
Kan du forklare meg hvordan du kom fram til den konklusjonen?
Citera
2020-12-28, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
"Han vet han er avslørt" . Her avslører du at du "vet" at TH er skyldig. Dette vet vi ingenting om. Hvis TH mener seg å være uskyldig, er det ikke det minste rart at han setter seg på bakbeina. Han trodde at han hadde et god og tillitsfullt samarbeid med politiet. Siktelsen kom antakelig som lyn fra klar himmel, viste seg å bli en fadese for politiet. Legg til den tåpelige pågripelsen, som kunne forsvares, hvis det var snakk om pågripelsen av en terrorist, skapte en isfront mellom politiet, og TH og hans familie. Stadige lekkasjer om høyst tvilsomme indisier bidrar til å bevare isfronten. Og brukere gjentar til stadighet: Hvorfor ønsker ikke TH å forklare seg? Hadde jeg vært i samme situasjon, og visst at jeg var uskyldig, hadde jeg vist politiet fingeren!

Vanskelig å få tiltro til at du er åpen for nye opplysninger og er uhildet. Vi har fått informasjon om våpnene og vi kan anta at det er et våpen som ikke er der. Det våpenet TH brukte på trening. Vi vet også at han vet hvordan han skaffer ulovlige våpen. Men det er ikke nok for deg. Du er like forferdet over at politiet pågrep han som om han var bevepnet, til tross for ny informasjon om ulovlig våpen og at han ikke oppbevarte våpen i våpenskapet. Da mister du troverdighet som den uskyldiges forsvarer. Han kunne ha skaffet seg et nytt våpen. Og politiet handlet deretter.

Og TH sutrer om sjokket over å bli mistenkt. Vi har kunnskap om hvem som pleier å stå bak drap i familien. Hvorfor skulle politiet behandle han anderledes. Det hadde blitt blåst opp som kameraderi med en riking, mistanke mot politi om hvorfor TH ikke mistenkes. TH og hans krets virker uforberedt at han får samme behandling som fattigann/hvermansen og det er bra. Penger skal ikke frita for mistanke.
Citera
2020-12-28, 18:42
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Kan du forklare meg hvordan du kom fram til den konklusjonen?

Är du väl medveten om att polisen måste gå in på en arbetsplats för att montera utrustningen för övervakning?
tror du att polisen kunde ha lyckats komma in i futurum och montera utrustning på rätt platser, förutom när de gick in efter gripandet och eventuellt när de fick de gamla bilderna från morddagen och efter det..
TH har hela tiden mellan AEH dödats och fram till polisen ransakte och beslagla saker på futurum hade tillgång till övervakningskameror och register över åtkomstkontroll i dörrar etc...
har du minsta aning om hur dålig utrustning den norska polisen har, dvs senast jag fick testa en övervakad telefon är för 2-3 år sedan och man måste höra mycket dåligt och förstå ännu mindre för att inte förstå att det inte är normala ljud man hör i början under och efter en konversation...
Norsk polis är inte csi eller motsvarande...

och nu har jag inte gått på det juridiska...
Citera
2020-12-28, 18:44
Medlem
Citat:
Är du väl medveten om att polisen måste gå in på en arbetsplats för att montera utrustningen för övervakning?
tror du att polisen kunde ha lyckats komma in i futurum och montera utrustning på rätt platser, förutom när de gick in efter gripandet och eventuellt när de fick de gamla bilderna från morddagen och efter det..
TH har hela tiden mellan AEH dödats och fram till polisen ransakte och beslagla saker på futurum hade tillgång till övervakningskameror och register över åtkomstkontroll i dörrar etc...
har du minsta aning om hur dålig utrustning den norska polisen har, dvs senast jag fick testa en övervakad telefon är för 2-3 år sedan och man måste höra mycket dåligt och förstå ännu mindre för att inte förstå att det inte är normala ljud man hör i början under och efter en konversation...
Norsk polis är inte csi eller motsvarande...

och nu har jag inte gått på det juridiska...
Da bøyer jeg meg for det - at du vet at politiet IKKE har overvåket futurum.
Du vet nok dette best
Citera
2020-12-28, 18:44
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Vanskelig å få tiltro til at du er åpen for nye opplysninger og er uhildet. Vi har fått informasjon om våpnene og vi kan anta at det er et våpen som ikke er der. Det våpenet TH brukte på trening. Vi vet også at han vet hvordan han skaffer ulovlige våpen. Men det er ikke nok for deg. Du er like forferdet over at politiet pågrep han som om han var bevepnet, til tross for ny informasjon om ulovlig våpen og at han ikke oppbevarte våpen i våpenskapet. Da mister du troverdighet som den uskyldiges forsvarer. Han kunne ha skaffet seg et nytt våpen. Og politiet handlet deretter.

Og TH sutrer om sjokket over å bli mistenkt. Vi har kunnskap om hvem som pleier å stå bak drap i familien. Hvorfor skulle politiet behandle han anderledes. Det hadde blitt blåst opp som kameraderi med en riking, mistanke mot politi om hvorfor TH ikke mistenkes. TH og hans krets virker uforberedt at han får samme behandling som fattigann/hvermansen og det er bra. Penger skal ikke frita for mistanke.

Bingo...
om polisen inte hade undersökt TH hade de inte gjort sitt jobb...
Citera
2020-12-28, 18:49
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Da bøyer jeg meg for det - at du vet at politiet IKKE har overvåket futurum.
Du vet nok dette best

Pucko...
som jag skriver måste de ha fått mycket bra utrustning de senaste åren och TH måste vara otroligt dåligt att följa med där...
det juridiska skulle leda till mera hemliga anklagelser om vi tänker på vad som har dykt upp av info om kontoren och deras användning på futurum...
Citera
2020-12-28, 18:55
Medlem
Citat:
Pucko...
som jag skriver måste de ha fått mycket bra utrustning de senaste åren och TH måste vara otroligt dåligt att följa med där...
det juridiska skulle leda till mera hemliga anklagelser om vi tänker på vad som har dykt upp av info om kontoren och deras användning på futurum...
Jeg skjønner ikke hva sjokolademelk har med det og gjøre.
Tror du politiet har brukt det?
https://pucko.se/
Citera
2020-12-28, 19:06
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jeg skjønner ikke hva sjokolademelk har med det og gjøre.
Tror du politiet har brukt det?
https://pucko.se/

du imponerar nu

men när vi pratar om övervakning är polisens möjligheter att övervaka datorutrustning ganska vilda...
Citera
2020-12-28, 19:12
Bannlyst
Citat:
Hemmelig etterforskning er helt greit, så vidt jeg vet, det gir han også rettigheter, som en advokat han ikke vet om.

Det er avhørene og TH's status der jeg reagerer på

Når det kommer til hemmelig etterforskning så har de i dette tilfelle avlyttet alt han har av telefoner og pc i tillegg til hjem, sikkert også jobb og bil.

At dette ikke har gitt resultater, at politiet må ty til skrøner som sletting av anrop, at de må ha tid til å etterforske dette mer for å få han varetektsfengslet gir en stor mulighet for at han kan være uskyldig.

Politiet har mens de avlyttet han provosert han med utspillene Brøske drev med under sine pressekonferanser som f.eks at de nærmet seg og ventet en oppklaring før jul, at de var sikre på at saken kom til å løses.
Dette tydeligvis uten at han har røpet noe.

Nå er ikke jeg jurist, men en siktelse kan ikke henge ved han resten av livet, den må enten frafalles eller fremmes for retten.

Ja, men jeg mener, du sier at han har krav på å få vite om han er mistenkt. Gjelder det også hvis han er under hemmelig etterforskning? For han var vel mistenkt fra desember/januar 2018 og fram til han ble arrestert over et år etterpå.
Senast redigerad av Kaffekrus 2020-12-28 kl. 19:16.
Citera
2020-12-28, 19:23
Medlem
Citat:
Jeg har dokumentert alle mine påstander med link og sitat.

Hvorfor har ikke du det?
Trenger ikke link. Du er helt på ville veier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in