Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-09-09, 21:35
Medlem
Solviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Mye babbel på deg nå.. Politiet har klart å bevise at TH er uskyldig. De har renvasket ham fra alle tidligere anklager. Han er å anse som fullstendig frifunnet. Det er både Politiets, Statsadvokatens og Riksadvokatens ord. Det dekker det meste. Det er også almenhetens forståelse.

Du må gjerne referer til politiet & Co, men de har altså svært lav tillit hos publikum og majoriteten mener TH vet hva som har skjedd.

Var det ikke for først Covid og så Ukraina som har tatt mesteparten av fokuset til folk, så ville nok debatten viet mere tid til TH og "milliardæren som glapp", hvilke ikke er noe revolusjonerende med tanke på at vi har utrykk som kansje er flere hundre år gamle som feks "Det er forskjell på Kong Solomon og Jørgen Hattemaker, og sikkert endel andre ordtak som på en måte tilsier at det er ikke nytt av med penger og makt kan man komme unna pga dyre advokater med de rette bånd og kontakter feks. Når det er synlig at Arbeiderpartiet er støttegruppa di feks.

Det som er forskjellen på de som skriver her og de som ikke gjør det, er at de som er her har fattet interesse for det, mens andre er nå mere på feks strømpriser der vi har fått en ny mafia, krigen og matvarepriser.

Nå vant jo AP valget slik jeg forstår det og da får TH 4 nye år på frifot.
Citera
2025-09-09, 21:36
Citat:
Ursprungligen postat av Solvius
Nå må jeg få si at "Kongen av Logiske Brister" trenger i alle fall ikke jeg som rådgiver og sannsiger.

Du unnlater konsekvent å svare på postene, men hamrer løs med samme argumenter som om andre ikke har skrevet eller sagt noe. Så skal jeg være ærlig å oppriktig si som sant er, at det hender jeg ikke engang gidder å lese når du har skrevet tilsvar til mitt, fordi det er kun ditt ord mot tredjeparts utsagn som feks legen og AEH, men du vet altså bedre en offeret i saken og hennes lege.

Til sånt må jeg bare si latterlig arrogant om ikke direkte forrykt.

Hva Holden og TH sier eller ikke sier tar jeg med en klype salt. Derimot hva TH gjør er at mere interesse. Som å true med pistol jf legens utsagn sitert AEH, som å skulle "drepe folk sakte men sikkert". Som å opptre på en måte i livet som setter sinner i kok over hele fjøla og så selger du Snehvit teorien over AEH sitt lik.

Grunnen til at folk diskuterer her er jo ikke som din, fordi du enter forsøker dekke over et mord som enten "assosiert med den indre krets" eller kort og godt betalt, hvilke ikke ville vært noe revolusjonerende ide.

Å true noen med pistol til å signere et dokument vitner om en person uten særlig grenser og antakelig med en høy grad av psykopatiske lidelser. Dette kombinert med hva man kan anta er enormt eiebegjære og stor driv mot imperiebygging, så ser man på naturen til en person som mere en gjerne fjerner et 800 millioners problem med drap. Uten å mukke faktisk. Penger kan skape like stygg ekstremisme som dypt relgiøs. Kombinasjonen er enda verre.
Løgn på løgn, på løgn, sprer du.

Legen har aldri påstått at AEH ble true med pistol.
Citera
2025-09-09, 21:38
Medlem
Citat:

Hva Holden og TH sier eller ikke sier tar jeg med en klype salt. Derimot hva TH gjør er at mere interesse. Som å true med pistol jf legens utsagn sitert AEH, som å skulle "drepe folk sakte men sikkert". Som å opptre på en måte i livet som setter sinner i kok over hele fjøla og så selger du Snehvit teorien over AEH sitt lik.

Er du sikker på at hun sa hun ble truet med pistol? Hvor har du dette fra?
Citera
2025-09-09, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen

Det viktige er ikke hva hun ble truet med, men at hun ble truet til å signere.
Citera
2025-09-09, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Han kan fint ha sneket seg dit midt på natten med en dunk bensin.
Alt gikk tapt. Bunad, familiebilder, møbler, alt.

Hvorfor sitter du og fantaserer om ting du tror TH kan ha gjort? Vet du at brannen var påsatt? Var det du som brente ned huset?
Citera
2025-09-09, 21:47
Medlem
Solviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Alt du skriver er løse påstander. Du har ikke klart å få med deg de opplysningene som allerede er offentliggjort om Lørenskog-saken engang. Scandinavian $tar ulykken og Wibor9saken, som antageligvis også var en ulykke, har ingenting med denne saken å gjøre.

Jeg ser du beskriver mordbrann med 30 døde barn som en ulykke. Totalt 159.

Wiborg saken som alle skjønner er et drap, hvor TH for alt vi vet har en finger med i spillet, siden så mange brikker faller på plass med en sånn tjenste til makta og æren som sto på spill og hans omgang med formidler av relaterte tjenster Espen Lie i 1994, dvs året Wiborg ble drept.

Du mener altså at dette med at legen til AEH har diktet dette opp?

At det du selv sier, nemlig at TH truer med å "drepe folk, sakte men sikkert" og så skal vi lissom tvile på at han er fullstendig koko og totalt psykopat?

Psykopat er ikke noe du velger å bli. Det går ofte i arv. Tenker fra TH sin far i dette tilfellet og om den rollen som eldste datter kan ha spillt med tanke på å fake sin mors stemme for å skape det falske siste livstegn for en allerede stein død AEH, fra far til datter. Kvinner kan også bli psykopater.

Psykopati er noe som stort sett går i arv som voldelig, som seksuell overgriper etc.

En tenkt psykopatisk empirebygger med relgiøse tilbøyelser ville jeg stått av et forhold til. Og det krever en litt ekstrem natur å faktisk dra det der "siste livstegn trikset" fordi det er rått og brutalt veien til penger over et familiemedlems liv.
Citera
2025-09-09, 21:49
Medlem
Solviuss avatar
Citat:

Slik jeg forstår det er dette noe som skal ha kommet frem i saken og at det var AEH sin lege som kom med dette, men jeg er ikke førstehånd, så hvor det stammer fra må andre redegjøre for.
Citera
2025-09-09, 21:53
Medlem
Citat:
Slik jeg forstår det er dette noe som skal ha kommet frem i saken og at det var AEH sin lege som kom med dette, men jeg er ikke førstehånd, så hvor det stammer fra må andre redegjøre for.

Det stammer fra noen her. Noen skrev her at hun ble truet med pistol til å signere.

Lenge etter så kom det i media at hun ble truet, men ikke hvordan hun ble truet.

BB nekter for å ha skrevet ektepakten, så enten lyver han ellers så er den forfalsket. Jeg tror han lyver.
Citera
2025-09-09, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34
Hvis det ikke finnes noen kilder, bortsett fra Solvius/Skaanseth, så blir det idiotisk å hevde at hun ble truet med pistol.
Citera
2025-09-09, 21:55
Medlem
Solviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sukhoi34

Ja et dokument som har tiltruet signatur er en nullitet.
Citera
2025-09-09, 21:56
Medlem
Citat:
Hvis det ikke finnes noen kilder, bortsett fra Solvius/Skaanseth, så blir det idiotisk å hevde at hun ble truet med pistol.

Det er alltid sånn at noen vet noe, for alt vi vet så kan det jo være vitner etc, så hvis du synes det er idiotisk så er det bare å la være å svare.
Citera
2025-09-09, 21:57
Medlem
Solviuss avatar
Citat:

Nå skal jeg være helt ærlig å si at min oppfattning er at AEH sin lege skal ha sagt dette, antakelig til presse eller politet, Neppe til Skaanseth eller meg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in