börjat spela lite pt då och då igen.
Spelade förr när de va som "störst".
men vad har hänt egentligen? nytt folk. vart är martin? vart är hon agnes? och stämmer de att de har gift sig? är inte han typ 20 bast äldre??
men skit i det, Vad har egetnligen hänt. potten är alltid ruskigt låg nu för tiden.
förr va den ju iallafall någon tusenlapp. nu är den fan knappt en röding, så när man vinner så blir de 1,2 kr typ.
tråkigt med ett kul koncept. Högre potter = mer användare = mer publik för deras reklam. win win win