Citat:
Ursprungligen postat av
Runksumpare
Testovärdet är lågt. Du ska inte acceptera att ligga i den nedre delen av skalan. Jag låg själv inom " normalvärdet" men på lägre sidan. Hade tur som fick en läkare som lyssnade på mig.
Idag har jag fått trimmat in nivåerna och får nebido var 6:e vecka
Från att ha varit som en kastrerad hankatt med ett djävla humör har jag fått en nytändning.
Ökad energi, viktnedgång, ökad sexlust och ett allmänt bättre humör och hälsotillstånd.
Nu är jag visserligen 53 men det känns gott att få resning bara man ser en damcykel 😁.
Stå på dig, enligt sköterskorna där jag går är det väldigt blandade åldrar på de som får nebidoinjektioner.
Hej när jag mådde som sämst för c:a 5-6 månader sedan så hade jag ett No
nivå testosteron på 10,8 och min läkare så att det var helt normalt kunde se på porrfilm i 20 min och det händer inte mycket där nere och ville inte fara och hälsa på min kvinna för jag kände inte mycket sexlust. Men nu börjar jag att må lite bättre och hade en nivå testosteron 18 i sista blodprovet men när jag var piggare så tror jag att jag hade c:a 22 för jag har alltid i mitt liv varit riktigt kåt för min ålder på 51. Men jag har även lite andra problem med illamående och dålig aptit och viktnedgång och matt i kroppen och frusenhet i kroppen och det hänger ihop att jag inte riktigt är lika åkt som förut men hoppas snart på en lösning på detta problem. Men 13 i testosteron är väldigt lågt på en 22 åring tycker jag iallafall.