Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-04, 11:45
  #1
Medlem
Har en fetisch dår jag gillar att binda fast tjejerna jag har sex med. Även om det inte är så "bara" så är det ganska oskyldigt.

Brukar stimulera tjejen till orgasm med mina händer och kittla lite. Efter det så brukar jag stimulera en till orgasm men sluta precis innan klimax för att sedan ha vanligt samlag (fortfarande fastbunden) där tjejen ofta kommer rätt fort pga det.

På vanliga bordeller som exempelvis en FKK klubb i tyskland tvivlar jag på att jsg skulle få göra så med en av tjejerna där.

Finns det däremot bordeller där sånt är tillåtet?
Citera
2019-01-04, 23:22
  #2
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurgelgula
Har en fetisch dår jag gillar att binda fast tjejerna jag har sex med. Även om det inte är så "bara" så är det ganska oskyldigt.

Brukar stimulera tjejen till orgasm med mina händer och kittla lite. Efter det så brukar jag stimulera en till orgasm men sluta precis innan klimax för att sedan ha vanligt samlag (fortfarande fastbunden) där tjejen ofta kommer rätt fort pga det.

På vanliga bordeller som exempelvis en FKK klubb i tyskland tvivlar jag på att jsg skulle få göra så med en av tjejerna där.

Finns det däremot bordeller där sånt är tillåtet?

Om du kan tänka dig att det är en vakt närvarande, så kan jag inte se några skäl emot det. De flesta prostituerade tänder nämligen på sånt, men utövar det inte inom jobbet på grund av säkerhetsrisken samt eventuella dåliga minnen. Räkna dock med att kostnaden blir betydligt högre.
Citera
2019-01-05, 06:25
  #3
Moderator
evilhoneys avatar
BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Eskortservice och prostitution
/Moderator
Citera
2019-01-05, 09:33
  #4
Medlem
Leibachs avatar
Flera av bordellerna i Danmark, tex Mon-Cherie, har ett sånt kryss med ringar i rummen. (Även gynekologstol). Inget jag funderat på, men de används ju säkert av nån av tjejerna där
Citera
2019-01-05, 15:48
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Om du kan tänka dig att det är en vakt närvarande, så kan jag inte se några skäl emot det. De flesta prostituerade tänder nämligen på sånt, men utövar det inte inom jobbet på grund av säkerhetsrisken samt eventuella dåliga minnen. Räkna dock med att kostnaden blir betydligt högre.

Jag visste helt ärligt inte att dem tände på sånt. Intressant!
Var för säkerhetsrisken som jag tivlade på att det skulle gå men en sån lösning skulle jag absolut gå med på. Tack för svaret!
Citera
2019-01-05, 15:49
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Flera av bordellerna i Danmark, tex Mon-Cherie, har ett sånt kryss med ringar i rummen. (Även gynekologstol). Inget jag funderat på, men de används ju säkert av nån av tjejerna där

Trodde mest att det var strictly för dem att "dominera" kunderna och inte tvärtom! Håller tummarna Tack för svaret!
Citera
2019-01-05, 21:18
  #7
Medlem
Leibachs avatar
En av mina favoriter på Mon-Cherie erbjuder ”våldtäktslek”, där kunden får låtsas överfalla och våldta henne. Ännu en grej jag aldrig testat eller vill betala extra för. Jag nöjer mig med hennes mer ”soft” standardgrejer och gfe, men hon kan säkert vara undergiven. Läs under respektive tjej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback