Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Du har ju dock ingen aning om vem som gjorde slut med vem när det kommer till barnets mor.
Nej absolut inte, det har jag heller aldrig skrivit. Dock tycker jag det sänder vissa signaler att fortsätta älta en gammal skilsmässa trots att man har ett mer färskt break-up bakom sig.
För mig som utomförstående betraktare känns det som om tjej nr2 inte var särskilt viktig i prioritetsordningen. Vi får ju inte läsa några tårfyllda krönikor om en smärtsam separation i Göteborg, det är skilsmässan i London som fortfarande får krönikeplats.
Om man får spekulera lite (och det får man ju, med tanke på att detta är skvallertråden på Flashback) så ledsnade göteborgstjejen på att Lokko inte släppt Millberg med tankarna. Kan ju inte vara kul att leva ihop med nån som fortfarande sörjer sin ex.
PS. Det här är inget jag skriver pgs "lokko-hat" eller liknande. Jag har alltid gillat Lokko som musikjournalist, speciellt det han skrev under tidningen-pop-tiden. Men hans tendens att återkomma till sin skilsmässa i tid och otid , i krönikor, skivrecensioner, podcasts osv börjar kännas lite småstörd.