2006-02-20, 12:17
Medlem
Har hört talas om ett gäng som verkade för ca. 3 - 10 år sen i Borås.
Verksamhet: bankrån, droger m.m.
Någon som vet nåt...
Citera
2006-02-20, 12:21
Bannlyst
Det är inte familjen du syftar på men jag hade fått för mig att det var borlänge.
Citera
2006-02-20, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Uriel-
Det är inte familjen du syftar på men jag hade fått för mig att det var borlänge.

Nope, Borås/Göteborgstrakten. Huliganer vad jag förstått...
Citera
2006-02-20, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
Nope, Borås/Göteborgstrakten. Huliganer vad jag förstått...
Rånare med tunga automatvapen hade jag för mig Var väll några mord med bland annat nått nackskott på en krog.
Citera
2007-07-30, 14:04
Medlem
nationalens avatar
ja det var ett par st som strök med för ett par år sedan.. en knivskuren i centrum avled på platsen... den skyldige hittades i en bil skjuten i magen... självmord sades det ... visst
Citera
2007-07-30, 15:27
Bannlyst
Fanns en alban som bodde där från "Naserligan", men han körde ihjäl sig för några år sen.
Citera
2007-07-30, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rottis187
Fanns en alban som bodde där från "Naserligan", men han körde ihjäl sig för några år sen.

Hans namn var Is*ail va? om det är han så hade han ändå dött förr eller senare, hade han inte kört ihjäl sig, hade han blivit skjuten. Äcklig människa som trodde att han ägde Borås. Blåste folk till höger och vänster.
Citera
2007-08-12, 21:53
Medlem
Verkar vara Sveriges lugnaste ställe

Borås vilket paradis allt kriminellt verkar höra år till baka i tiden
Citera
2007-08-12, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nationalen
ja det var ett par st som strök med för ett par år sedan.. en knivskuren i centrum avled på platsen... den skyldige hittades i en bil skjuten i magen... självmord sades det ... visst

Han sköt sig själv i hjärtat med en avsågad hagel, det var min allra bästa vän, han var inte kriminell på någotvis, personen han knivskar, hoppade på honom helt utan anledning, jag hade huggt för glatta livet om jag hade en 130kilos påtänd anabola snubbe på mig, han gick omkring på stan i minusgrader med bar överkropp och spottade på folk och lekte hulken, det är ingen person man saknar direkt. Tur att man inte bor kvar i den skit staden.

Varför tog min vän självmord? han kunde inte leva med att han hade tagit en annan människas liv, inte ens att det var i rent självförsvar.

Det hela är en tragisk historia låt den stanna där.

Borås har inte haft några speciella gäng, inte på många år iaf, vet att det var ett gäng juggar och annat patrask som ställde till oreda i stan, lekte maffia osv..var är dom människorna nu? bortblåsta som vinden, nån är död, en är tung herionmissbrukare, en lämnade stan efter att han golat ner sina vänner, en tog sig i kragen och skaffade sig ett jobb. Några sitter inne för div småbrott som cykelstölder och snatteri av typen hubbabubba.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in