Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-31, 13:32
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grollaren
Du har inget självförtroende.
Självförtroende är vad som gör att män får ligga.
Det kan ta förfärligt många år att skaffa sig ett.
Mitt tips är helt enkelt att fejka ett. Det funkar otroligt nog. Skaffa en typ av mening som du rabblar i huvudet i jobbiga situationer som på dejt t ex.
Det kan vara vadsomhelst typ I rule the world, Denna tjejen ska tacka sin lyckliga stjärna om hon får tillbringa mer än två minuter med mig osv. Vad än som passar just dig.
Var inte avundsjuk på oss kvinnor.
Den uppmärksamheten vi får av män på krogen och på internet har ingen djupare mening från deras sida och har därför inget värde. Det spelar ingen roll om det är jag på bilden/barstolen, det kunde lika gärna bara varit mitt könsorgan. Att bli uppmärksammad för en kroppsdel istället för ens person är bara tröttsamt och ledsamt.
Kram!
Här har ni ett typexempel av en äkta svensk kvinna!
Det duger inte med uppmärksamhet åt den bortskämda slynan!
Det är inte alla som får uppmärksamhet överhuvudtaget.
Citera
2018-12-31, 14:07
  #14
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Här har ni ett typexempel av en äkta svensk kvinna!
Det duger inte med uppmärksamhet åt den bortskämda slynan!
Det är inte alla som får uppmärksamhet överhuvudtaget.

Det är inte trevligt med oönskad uppmärksamhet.
Tvärtom blir man bara äcklad och arg.
Jag vet inte vad det är för fel på män nuförtiden. Porrskadade antar jag. De tror att livet är en porrfilm där alla kvinnor vill springa omkring och knulla hela tiden.
Det har ingenting med verkligheten att göra öht.
När de inte får knulla hela tiden blir män förbannade på kvinnor för att de inte är som i porrfilmerna.
Jeez.
Citera
2018-12-31, 14:38
  #15
Medlem
Challenger-74s avatar
Ok, mina konkreta tips här är bland annat att du skaffar en social hobby. Vadå tänker du så klart? Dans säger jag. Anmäl dig till någon fräsch socialdans så som tango, lindyhop (mest queerfeminister där så ha det som back-up) eller salsa. Då hamnar du direkt i en miljö där det för det första kommer finnas ett överskott av kvinnor och dels där du har en helt legitim anledning att ta på dem, umgås med dem och lära dig sociala koder. Alternativet är någon slags kampsport. Men jag skulle säga att dans är grejen. Du lär dig en färdighet som gör att du har en naturlig anledning att ta kontakt med damer. Och, kvinnorna tycker i regel att det är sexigt med män som kan dansa. I takt med att du blir bättre på att dansa kommer ditt självförtroende också att växa.

Om du pluggar så kan du alltid engagera dig i någon eller några studentföreningar och ta på dig förtroendeuppdrag. Då kommer du också att träffa folk och har dessutom en maktposition med möjlighet att bidra till förändringar - dvs folk måste umgås med dig.

Angående ditt utseende så är det något du kommer växa in i med tiden. Personligen såg jag rent ut sagt för jävlig ut när jag var 19-24. Lite som ett anemiskt svältoffer från Ukraina på 30-talet. Nu drygt 20 år senare får jag komplimanger för att jag är snygg. Detta av dels kvinnor i min egen ålder men även sådana som är 10, 15 och 20 år yngre. I land händer det att jag även ligger med dem.

Prostituerade bör du hålla dig ifrån. Framför allt för att deras knullengagemang sällan står i proportion till kostnaden.

Avslutningsvis vill jag säga att 20-någontingåren ÄR de sämsta i en mans liv. När jag fyllde 30 blev livet betydligt bättre och enklare och efter att jag fyllde 40 flyter det bara på.
Citera
2018-12-31, 14:56
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grollaren
Det är inte trevligt med oönskad uppmärksamhet.
Tvärtom blir man bara äcklad och arg.
Jag vet inte vad det är för fel på män nuförtiden. Porrskadade antar jag. De tror att livet är en porrfilm där alla kvinnor vill springa omkring och knulla hela tiden.
Det har ingenting med verkligheten att göra öht.
När de inte får knulla hela tiden blir män förbannade på kvinnor för att de inte är som i porrfilmerna.
Jeez.
Hahaha
Nu förstår jag!
Du får ingen uppmärksamhet alls,därför lever du ut din bitterhet så här istället.
Din typ har jag sett många gånger,vanligt bland feminister och annat vänsterdrägg.
Försök med en Gambian istället,de knullar ta mig fan allting.
Citera
2018-12-31, 15:04
  #17
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Hahaha
Nu förstår jag!
Du får ingen uppmärksamhet alls,därför lever du ut din bitterhet så här istället.
Din typ har jag sett många gånger,vanligt bland feminister och annat vänsterdrägg.
Försök med en Gambian istället,de knullar ta mig fan allting.

Det var en väldigt märklig slutsats av det jag skrev.
Men jag bugar och tackar för dagens gapskratt
Citera
2018-12-31, 15:29
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grollaren
Det var en väldigt märklig slutsats av det jag skrev.
Men jag bugar och tackar för dagens gapskratt
Lycka till med Gambia!
Citera
2018-12-31, 19:20
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoguslaya
OT: Ja, vad ska man säga, välkommen till Sverige liksom. Här har det män svårt och när dom tar upp problemet blir dom attackerade, dels av feministiska kvinnor men även av vita cuckold riddare, "skaffa bara lite självsäkerhet!!", "Träna på gym!", "sluta gnäll din sopa!" etc.

Livet är skit som man i Sverige, så är det bara.
Jag håller med dig,och det är svenska män som har skapat det.
Men för att stå ut med skitlivet så underlättar det att kämpa emot.
Citera
2019-01-02, 11:32
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Jag håller med dig,och det är svenska män som har skapat det.
Men för att stå ut med skitlivet så underlättar det att kämpa emot.

Så här är det. Kvinnor AVSKYR svaghet. En man får aldrig vara bitter och ömklig. Det är därför ni incels aldrig får nån kvinna. För att ni är svaga.

Varför tror ni att Patrik Sjöberg antagligen badar i kvinnor medan Stefan Holm antagligen får kämpa mycket hårdare? Trots att Patrik är en jävla skitstövel med stora känslomässiga sår från uppväxten medan Stefan verkar vara en trevlig typ? Jo, Stefan andas svaghet. Patrik är dryg och stor i käften. Det går hem.

Min fru är verkligen sån. Hon avskyr Stefan Holm, Markus Birro och de andra gnällspikarna och när vi bråkar så får jag absolut inte bli ledsen. Blir jag ledsen och går undan så har hon NOLL sympati med mig. Då är det rent förakt vi pratar om. Då är det bättre att jag står på mig. Då respekterar hon mig mer.

I övrigt så var jag i samma sits som TS i den åldern. Det är inte så ovanligt. Jag har också ganska låg självkänsla. Anpassar mig överdrivet mycket till min omgivning och så vidare. Har svårt med sociala koder och har inte så många kompisar. Men det har blivit bättre med åren och nu har jag fru, flera barn, villa, gott ställt osv. Men trots det så är jag ändå inte lycklig fullt ut. Jag tror inte man kan bli det. Alltid är det något problem man tycker sig ha. Jag sitter som i en gyllene bur på jobbet. Är för välbetalt för att säga nej till men det är inget roligt eller utvecklande. Äktenskapet är väl inte det bästa heller men vi kämpar på.

Men som sagt, blir man bitter och hatisk så är det kört. Då kommer ni bara mötas av förakt. Det är som en naturlag.
Citera
2019-01-02, 17:08
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Så här är det. Kvinnor AVSKYR svaghet. En man får aldrig vara bitter och ömklig. Det är därför ni incels aldrig får nån kvinna. För att ni är svaga.

Varför tror ni att Patrik Sjöberg antagligen badar i kvinnor medan Stefan Holm antagligen får kämpa mycket hårdare? Trots att Patrik är en jävla skitstövel med stora känslomässiga sår från uppväxten medan Stefan verkar vara en trevlig typ? Jo, Stefan andas svaghet. Patrik är dryg och stor i käften. Det går hem.

Min fru är verkligen sån. Hon avskyr Stefan Holm, Markus Birro och de andra gnällspikarna och när vi bråkar så får jag absolut inte bli ledsen. Blir jag ledsen och går undan så har hon NOLL sympati med mig. Då är det rent förakt vi pratar om. Då är det bättre att jag står på mig. Då respekterar hon mig mer.

I övrigt så var jag i samma sits som TS i den åldern. Det är inte så ovanligt. Jag har också ganska låg självkänsla. Anpassar mig överdrivet mycket till min omgivning och så vidare. Har svårt med sociala koder och har inte så många kompisar. Men det har blivit bättre med åren och nu har jag fru, flera barn, villa, gott ställt osv. Men trots det så är jag ändå inte lycklig fullt ut. Jag tror inte man kan bli det. Alltid är det något problem man tycker sig ha. Jag sitter som i en gyllene bur på jobbet. Är för välbetalt för att säga nej till men det är inget roligt eller utvecklande. Äktenskapet är väl inte det bästa heller men vi kämpar på.

Men som sagt, blir man bitter och hatisk så är det kört. Då kommer ni bara mötas av förakt. Det är som en naturlag.
Du förstår nog inte vad som diskuteras här.
Jag kommer aldrig acceptera det klimat som råder i Sverige idag.
Svenska kvinnor är barn av sin tid.
Citera
2019-01-02, 18:41
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.leach
Du förstår nog inte vad som diskuteras här.
Jag kommer aldrig acceptera det klimat som råder i Sverige idag.
Svenska kvinnor är barn av sin tid.

Du måste sluta se dig själv som ett porrskadat offer.
Citera
2019-01-02, 19:50
  #23
Medlem
fapmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger-74
Anmäl dig till någon fräsch social dans så som tango, lindyhop (mest queerfeminister där så ha det som back-up) eller salsa. Då hamnar du direkt i en miljö där det för det första kommer finnas ett överskott av kvinnor och dels där du har en helt legitim anledning att ta på dem, umgås med dem och lära dig sociala koder.

Instämmer, dans funkar nästan för bra. Kom bara ihåg att runka av dig ordentligt innan varje gång, eftersom du inte har erfarenhet av att röra kvinnor.
Citera
2019-01-03, 03:50
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Du måste sluta se dig själv som ett porrskadat offer.
Där tog hjärncellerna slut ja😁
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback