2025-01-05, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
En äkta Stig-Helmer idag var jobbar de?

Jag höll på att säga Samhall men där jobbar ju bara alkisar och de med mycket grov autism.

Eftersom Stig-Helmer har ett monotont arbete utan ansträngning så skulle kanske lödning och elektronikreparation skulle var något.
Citera
2025-01-05, 14:02
Det är film, det är därför.
Citera
2025-01-05, 20:25
Medlem
Galejans avatar
Flera av er är inne på samma spår som jag. Stig-Helmer är skolboksexemplet på en lång mager försynt autist som när han får av sig byxorna smyger fram en penis i storlek med en brödkavel. Samma vibb får man för Lasse Åberg. De där stora händerna och fötterna och den seniga kroppen för tankarna till John Holmes och andra med samma fysiska attribut. Stig-Helmer skryter säkert inte med sin stora kuk heller. Jag hade personligen visat upp den så fort tillfälle givits men så är inte han. Jag kan tvärtom tänka mig att han skäms lite för den eftersom han redan i skolans duschrum förstod att den inte såg ut som de andra grabbarnas. Så när tjejerna börjar gräva i Y-frontskalsongerna och drar efter andan så är det inte stolthet han känner, utan mer ”förlåt, jag vet om att den inte är som andra killars”.

Moderskänslorna som får kvinnor att bjuda på ett pity fuck ersätts av andra känslor när besten tänjer dem så att ögonen rullar bakåt…
Citera
2025-01-07, 10:34
Medlem
Chrismas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Han får tjejerna att skratta och det går de igång på. Dessutom är han inte efterhängsen. Men sen blir vardagen alldeles för grå för att han ska få behålla dem. Lasse Åberg hade säkert en dröm att själv få brudar men var misslyckad på området.
Fast nu var ju Åberg (tydligen) lyckligt gift i många år och blev änkeman bara ifjol.
Citera
2025-01-07, 12:20
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Flera av er är inne på samma spår som jag. Stig-Helmer är skolboksexemplet på en lång mager försynt autist som när han får av sig byxorna smyger fram en penis i storlek med en brödkavel. Samma vibb får man för Lasse Åberg. De där stora händerna och fötterna och den seniga kroppen för tankarna till John Holmes och andra med samma fysiska attribut. Stig-Helmer skryter säkert inte med sin stora kuk heller. Jag hade personligen visat upp den så fort tillfälle givits men så är inte han. Jag kan tvärtom tänka mig att han skäms lite för den eftersom han redan i skolans duschrum förstod att den inte såg ut som de andra grabbarnas. Så när tjejerna börjar gräva i Y-frontskalsongerna och drar efter andan så är det inte stolthet han känner, utan mer ”förlåt, jag vet om att den inte är som andra killars”.

Moderskänslorna som får kvinnor att bjuda på ett pity fuck ersätts av andra känslor när besten tänjer dem så att ögonen rullar bakåt…

Jo, man får helt klart "2 kilo benfritt"-vibbar av den gode Stig-Helmer...
Citera
2025-01-09, 18:45
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntsman
Jo, man får helt klart "2 kilo benfritt"-vibbar av den gode Stig-Helmer...

Känns helt klart fullt rimligt…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in