Nej, jag vet, men jag skrev inte LuminousChrome. Jag skrev LuminuosChrome.
Aha. Nej, det ser jag inga problem med. De som förväxlar två användare utifrån dessa snarlika namn har ju endast sig själv att beskylla. Det är inte samma användarnamn.
Aha. Nej, det ser jag inga problem med. De som förväxlar två användare utifrån dessa snarlika namn har ju endast sig själv att beskylla. Det är inte samma användarnamn.
Då kvarstår frågan vilka andra regler du anser att det faller undan?
Du förväxlade dem ju själv alldeles nyss. Jag ser inte riktigt vad forumet har att vinna på att användare ska kunna sabotera diskussionen genom att upprätta pseudokonton som ägnade att förväxlas med en redan etablerad användare. Kan du berätta vad fördelen är?
Senast redigerad av Drama-Llama 2019-01-01 kl. 12:24.
"Användarnamn som anses vara förväxlingsbara med någon annan medlem, moderator eller admin är förbjudna."
Så LuminousChrome (med omvända bokstäver ou, uo på ett ställe) måste väl ses som ett förbud mot regeln om regeln ska vara kvar, men det är ju inte så lätt att veta när man registrerar sig. Man kan ju ha ett vanligt användarnamn som ErikSvensson. Om någon annan registrerar sig som EricSvensson (med c i stället för k) är det också ett brott mot regeln. Om regeln ska vara kvar borde det komma ett varningsmeddelande att användarnamnet är mycket likt ett annat användarnamn.