2018-12-27, 15:17
Medlem
Grisbrottarens avatar
En bubblare kan vara Jens Holm, som blivit vald till ordförande för trafikutskottet i riksdagen efter riksdagsvalet. Han är dessutom gift och syns en hel del i media.
https://www.vansterpartiet.se/vanste...r-i-utskotten/

Han var också i Almedalen i år – ordentligt.
https://jensholm.se/2018/07/02/mitt-almedalen-2018/

(Kanske helt orelaterat var han inblandad som offer i härvan med ofredande inom partiet, där en kvinnlig riksdagsledamot från Uppsala pekades ut som förövare och petades.)
Citera
2018-12-27, 15:18
Medlem
Capohs avatar
Ska ha skett under DJ Battle på Almedalen och inte något seminarium enligt Isak.
Citera
2018-12-27, 15:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxtrout
Min gissning blir Ali Esbati. Det är latent för de flesta muslimska män att misshandla sin fru fysiskt och psykist.

Ali var såklart i Almedalen 2018.
Han var i Almedalen. Minns att han gjorde ett uttalande:
Påfallande många män med nazisiskt utseende i Visby.
Citera
2018-12-27, 15:21
Medlem
EddieWeathers avatar
Citat:
Min gissning blir Ali Esbati. Det är latent för de flesta muslimska män att misshandla sin fru fysiskt och psykist.

Ali var såklart i Almedalen 2018.

Har man sett honom i debatter så verkar han ha någon skruv lös. Han ser ut som en kvinnomisshandlare, tror även han är autistisk eller aspergian.
Citera
2018-12-27, 15:24
Medlem
foxtrouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieWeather
Har man sett honom i debatter så verkar han ha någon skruv lös. Han ser ut som en kvinnomisshandlare, tror även han är autistisk eller aspergian.

För mig är han en varg i fårakläder. Skulle inte förvåna mig om han tillämpar sharialagar i hemmet. Ser riktigt creepy ut.
Citera
2018-12-27, 15:27
Medlem
foxtrouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Han var i Almedalen. Minns att han gjorde ett uttalande:
Påfallande många män med nazisiskt utseende i Visby.

Ali E är en creepy människa. Har sett honom i flera debatter och man verkligen ser hatet mot den vita mannen i hans ögon.
Senast redigerad av foxtrout 2018-12-27 kl. 15:29.
Citera
2018-12-27, 15:30
Medlem
EddieWeathers avatar
Citat:
För mig är han en varg i fårakläder. Skulle inte förvåna mig om han tillämpar sharialagar i hemmet. Ser riktigt creepy ut.

Verkligen! Har svårt att se honom som populär i riksdagshuset. Han känns som inkvoterad i partiet.
Citera
2018-12-27, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capoh
Den man kommer att tänka på först när det gäller att synas i debatter om jämställdhet osv är ju Esb*ti.
Han har även fått nytt ansvar efter valet som ledamot i Riksbanksfullmäktige. Har fru och barn.

Är övertygad att det är han. Hela han ser våldsam ut
Citera
2018-12-27, 15:34
Medlem
EddieWeathers avatar
Citat:
Ali E är en creepy människa. Har sett honom i flera debatter och man verkligen ser hatet mot den vita mannen i hans ögon.

Han var med i ett par debatter som anordnades av Publicistklubben. Han talar riktigt nedsättande mot sin meningsmotståndare - plus att han är värre än Gudryn Schyman när det gäller att hålla monolog i debatter.

Finns att skåda på Publicistklubbens kanal på youtube:
https://www.youtube.com/user/Publicistklubben
Citera
2018-12-27, 16:28
Medlem
Hoppas det framkommer vem denna vänsterpartist är, en sån person ska inte ha inflytande över offentligt beslutsfattande. Om han vågar slå och kalla frugan hora helt öppet, vad gör han inte då bakom stängda dörrar.
Citera
2018-12-27, 17:34
Medlem
Stockholm1s avatar
Om Isak Skogstad vet så måste ju fler veta? Bättre att namnet kommer ut så att inte oskyldiga drabbas av spekulation.
Citera
2018-12-27, 17:38
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholm1
Om Isak Skogstad vet så måste ju fler veta? Bättre att namnet kommer ut så att inte oskyldiga drabbas av spekulation.
Borde inte just dessa människor vara glada för ett kollektivt ansvar?

Den eftersökte ska alltså vara aktiv inom jämställdhet. Kollade deras hemsida men hittar inget om ansvarsfördelning, ex vis "Vpk:s talesperson inom militär och försvar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in